Zo 19/12/2010 Knokke-Heist
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dickino
- Mountainbiker
Hallo,
Vorig jaar toch op eigen risico de 45 km gedaan. Ik heb me rot geamuseerd als een klein kind in die sneeuw ... maar 1 keer gevallen !!!
Het was jammer voor de organistoren want die hadden voor een prachtige rit gezorgd. Hopelijk beter weer dit jaar zodat iedereen kan genieten van deze rit.
Met beter weer ben ik zeker aanwezig en dit maal voor de grote toer.
Tot 19 december
PS : Er zijn enkele foto's genomen vorig jaar maar ik heb die nergens gevonden. Kan ik die nog vinden ? Misschien mooi om het sfeerbeeld van vorig jaar nog eens te zien.
Vorig jaar toch op eigen risico de 45 km gedaan. Ik heb me rot geamuseerd als een klein kind in die sneeuw ... maar 1 keer gevallen !!!
Het was jammer voor de organistoren want die hadden voor een prachtige rit gezorgd. Hopelijk beter weer dit jaar zodat iedereen kan genieten van deze rit.
Met beter weer ben ik zeker aanwezig en dit maal voor de grote toer.
Tot 19 december
PS : Er zijn enkele foto's genomen vorig jaar maar ik heb die nergens gevonden. Kan ik die nog vinden ? Misschien mooi om het sfeerbeeld van vorig jaar nog eens te zien.
- Wacky Racer Bontempi
- Mountainbiker
Post by Wacky Racer Bontempi »
We zullen zien om de foto's van vorig jaar op onze website te plaatsen. Het parcour is nog meer uitgebreid met offroadpassages, het wordt smullen ...
- SafariChris
- Mountainbiker
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
indien ik er graak met den auto(gene meter sneeuw op de autostrade) ben ik er ook want deze rit wordt ongetwijfeld ne klasieker in westvlaanderen en een frigorit(letterlijk en opz'n forumbikers
)
- SafariChris
- Mountainbiker
Post by SafariChris »
Waar kan je die foto's zien?Wacky Racer Bontempi wrote:We zullen zien om de foto's van vorig jaar op onze website te plaatsen. Het parcour is nog meer uitgebreid met offroadpassages, het wordt smullen ...
- Wacky Racer Bontempi
- Mountainbiker
Post by Wacky Racer Bontempi »
Dit jaar steunen wij Duchenne Heroes.Gobi wrote:is dit terug voor Music voor Life of dit jaar niet?
Hopelijk dit jaar geen afgelasting. Ik stond vorig jaar klaar om aan te zetten tot ik de pc 's morgens nog eens opstartte om te kijken en zag dat het dus afgelast was.
Hopelijk dit jaar meer geluk dus.
http://www.duchenneheroes.be/
Hopelijk hebben we nu alle sneeuw ellende gehad en zal de 1ste Wacky TT sneeuwvrij zijn