Zo 05/12/2010 Sleidinge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
papa
Mountainbiker

Vtt in Sleidinge

Post by papa »

Beste jongen, ik wil zeker niet negatief over jullie organisatie praten, maar ik ben 64jaar dus wil ik weten of het veilig is of niet.
Zondagsrijder
Mountainbiker

Re: Vtt in Sleidinge

Post by Zondagsrijder »

papa wrote:Beste jongen, ik wil zeker niet negatief over jullie organisatie praten, maar ik ben 64jaar dus wil ik weten of het veilig is of niet.
Veilig ? Na het vriesweer en de sneeuwval kun je toch niet verwachten dat de organisatie u 100 % veiligheid garandeert ?
i-Mac
Kerstman

Re: Vtt in Sleidinge

Post by i-Mac »

Zondagsrijder wrote:
papa wrote:Beste jongen, ik wil zeker niet negatief over jullie organisatie praten, maar ik ben 64jaar dus wil ik weten of het veilig is of niet.
Veilig ? Na het vriesweer en de sneeuwval kun je toch niet verwachten dat de organisatie u 100 % veiligheid garandeert ?
Dat kunnen ze noot hé, ook niet als het kurkdroog is.
stoempe
Mountainbiker

vtt-sleidinge

Post by stoempe »

Veilig? Ik vind het gewoon fantastisch om eens te mountainbiken in een sneeuwlandschap.Als ik naar het naar het werk rijdt in zo'n weer, dan kan er ook door om te mountainbiken.En voor de veiligheid zorg jezelf,door je rijstijl aan te passen en indien nodig af te stappen,bij bijv. een afdaling.Niet iedereen heeft evenveel lef en durf, en na het weekend moet er nog gewerkt worden ook, nietwaar.In elk geval komen wij met drie man af, sneeuw of regen, het deert ons niet.Tot morgen.
pandasan
Mountainbiker

Post by pandasan »

morgen ook aanwezig op jullie vtt ,de eerste keer dat ik hem ga rijden.vandaag naar sint-joris geweest,maar met zo een mooi winterlandschap kan je moeilijk thuis blijven hé.

tot morgen
de 3 amigo's
wtc lovendegem
Marcus 2
Mountainbiker

Re: Vtt Sleidinge

Post by Marcus 2 »

papa wrote:Jongen van Sleidinge, ik kom van Oudenaarde maar zou toch graag weten of het te doen is. Ik belde naar een vriend van Eeklo en die verteld dat het zeer gevaarlijk is in de bossen van Lembeke. Maar volgens dit forum is alles ok. Vertel a.u.b. de waarheid hé. [-X
Ik kom net van de bossen en het is goed doenbaar. Uiteraard moet je hier en daar wat voorzichtig zijn bijvoorbeeld wanneer je op de baan komt en bruusk draait dan is het uiteraard gevaarlijk.

Best ook niet duiken in plassen want ze liggen bevroren. :P
Biky
Mountainbiker

Post by Biky »

Ik heb vandaag in Ertvelde gereden en het was helemaal niet gevaarlijk! Ik heb natuurlijk mijn snelheid aangepast aan de omstandigheden, maar het was bijzonder aangenaam fietsen.
Daarom morgen ook aanwezig in Sleine.
massi
Mountainbiker

Post by massi »

juist terug van de eind controle alles is perfect te fietsen hier en daar een stukje waar het iets minder snel zal gaan maar normaal moet niemand van de fiets

morgen nog een controle van de rit om te zien als er geen bordjes weg zijn

alee mannen en vrouwen u niet laten afschrikken
flipo99
Mountainbiker

Post by flipo99 »

ik ben vandaag ook gaan fietsen in de bossen van Lembeke en buiten een paar bevroren sporen was het zeker niet gevaarlijk maar plezant!!
tot morgen :bounce:
FLIPPO
Mountainbiker

Post by FLIPPO »

Beste mountainbikers,

Laatste update !!

Vandaag nog een laatste controle gedaan ! Alle pijltjes, alle splitsingsborden, gevaarsborden ed zijn bevestigd. De rit werd vandaag gereden door 2 Ghosts en goed bevonden.

Voor de rit wordt morgen nog een controle uitgevoerd door 10 Ghosts.
We laten niets aan het toeval over !

Weer of geen weer. Het moet goed zijn. Meer kunnen we niet doen.
Hopelijk geen grillige weergoden deze nacht en morgenvroeg.

Tot morgen ! Is het niet met de fiets, kom dan gewoon genieten van de sfeer van de club ! De Leffe staat fris (hoe kan het anders met zo'n weer hé :-D )

See you

Secre-Ghost
Post Reply