bikepartner(s) omgeving haacht

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Staffel
Mountainbiker

bikepartner(s) omgeving haacht

Post by Staffel »

Mensen die in de omgeving van Haacht wonen en om bepaalde tijdstippen goesting hebben om is mee te gaan rijden... wij zijn ongeveer met drie, mr er mag nog altijd wa volk bij, laat dus gerust iets weten...
Steezz
Mountainbiker

biken

Post by Steezz »

Heykes,

Ben ne gast van 26 uit Mechelen. Wil best wel is mee een toerke gaan doen. Ben nog maar pas begonnen met mountainbiken. Hoe oud zijn jullie ongeveer?

Greetzz
fille
Mountainbiker

Post by fille »

Ik wil ook wel eens meerijden. 26, en van mechelen.
laat maar weten wanneer!!
Staffel
Mountainbiker

Re: biken

Post by Staffel »

Steezz wrote:Heykes,

Ben ne gast van 26 uit Mechelen. Wil best wel is mee een toerke gaan doen. Ben nog maar pas begonnen met mountainbiken. Hoe oud zijn jullie ongeveer?

Greetzz
Voor de moment zijn degene die meerijden allemaal 20... Onze volgende tocht zal ergens zijn volgende week waarsch nr heverlee, mr dan hebben we goe weer nodig :-) want gisteren wast hel hier bij ons :-? Ik zal iets laten weten en dan kunt ge zien of ge meewilt

Sluuj
sugus
Mountainbiker

Post by sugus »

Wij zijn met ongeveer 35 van Haacht en omstreken en schuimen in groepjes elke zondag de georganiseerde tourtrips af. Tijdens de week soms dinsdag, woensdag of donderdag al naar gelang het weer en de goesting.
Berzie
Mountainbiker

Post by Berzie »

Ik ben van Keerbergen en zoek in de week wat te trainen laat iets weten als jullie toertjes maken.
Frank
Skippy-K
Mountainbiker

Post by Skippy-K »

Ik ben van Kampenhout en heb ook tijd in de week.

Ben nog maar pas terug begonnen met biken na 6 jaar op non-actief. Tempo zit er bij mij nog ni echt terug in. btw 30 jaar oud.

Ken in Kampenhout wel wa mooie wegskes. Ben volop bezig met een route te plannen van het ene mooie stuk naar het andere.
jls
Mountainbiker

Post by jls »

ben ook van kampenhout, 27j
rijd tijdens de week meestal op de weg
in t weekend, en zeker in de winter: ga liever 4h op de weg rijden dan 2h mtb'en en 2h kuisen. Op de MTB vooral marathons, de zoenk.be/marathon ritten geven 't best aan wat mijn voorkeur wegdraagt.

@ Sugus: rijden jullie tijdens de week mtb of op de weg? waar & wanneer vertrekken? hoeveel km, hoeveel km/h gemiddeld meestal
@ Skippy-K: woon nog maar sinds maart in Kampenhout. Zal graag ne keer mee gaan om uw schoon wegskes te leren kennen. Rijd zelf al eens die parcours die de laatste jaren zijn uitgestippeld rond de luchthaven (tourtochten in maart georganiseerd door douane, vertrek brucargo)

of rond de plas van hofstade, daar kan je ook leuk rijden, ligt meestal zelfs niet zo vettig
jls
Mountainbiker

Post by jls »

Berzie wrote:Ik ben van Keerbergen en zoek in de week wat te trainen laat iets weten als jullie toertjes maken.
Frank
als ik me niet vergis wdt er tijdens de week vaak rond het meer van keerbergen gereden, wel op de weg. Zou in grote groepen zijn die dan de baan onveilig maken :D
Skippy-K
Mountainbiker

Post by Skippy-K »

@ jls: Zodra ik een deftige route heb gevonden die al die heel leuke stukskes in Kampenhout verbindt met niet al te veel asvalt of modderbaden tussenin, dan laat ik je iets weten.
Post Reply