dus iedereen op post voor een sneeuwrit ne keer geen modder
Zo 05/12/2010 Sleidinge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
sokkolaadezaak
- Mountainbiker
Post by sokkolaadezaak »
Hm dat wordt smullen! Lekker 'bereidbaar' parcours, op een bedje van hagelwitte sneeuw...massi wrote:zeer goed bereidbaar en prachtige sneeuwlandschappen
Beste mountainbikers, forumbezoekers,
We hebben deze week in barre omstandigheden onze rit uitgepijld. Vandaag de ultieme controlerit gedaan, samen met onze voorzitter en we zagen dat het goed was.
Het parcours is goed berijdbaar. Zien wat moeder natuur ons zondagmorgen brengt. Maar de Ghostbikers zijn er klaar voor.
We verwachten jullie met open armen op zondagmorgen vanaf 8u30 tot 10u30.
Alvast langs deze weg onze dank aan de uitpijlers en de vele vrijwilligers
die zaterdag en zondag van de partij zijn.
Tot zondag. Iedereen van harte welkom.
Met sportieve groeten
Secretaris Ghostbikers
We hebben deze week in barre omstandigheden onze rit uitgepijld. Vandaag de ultieme controlerit gedaan, samen met onze voorzitter en we zagen dat het goed was.
Het parcours is goed berijdbaar. Zien wat moeder natuur ons zondagmorgen brengt. Maar de Ghostbikers zijn er klaar voor.
We verwachten jullie met open armen op zondagmorgen vanaf 8u30 tot 10u30.
Alvast langs deze weg onze dank aan de uitpijlers en de vele vrijwilligers
die zaterdag en zondag van de partij zijn.
Tot zondag. Iedereen van harte welkom.
Met sportieve groeten
Secretaris Ghostbikers
Vtt Sleidinge
Jongen van Sleidinge, ik kom van Oudenaarde maar zou toch graag weten of het te doen is. Ik belde naar een vriend van Eeklo en die verteld dat het zeer gevaarlijk is in de bossen van Lembeke. Maar volgens dit forum is alles ok. Vertel a.u.b. de waarheid hé. 
Ik heb woensdagavond het parcours gereden, het ligt er zeer goed bij ! Er zijn tevens kilometers rood-wit lint gespannen om moeilijkere stroken te omzeilen.
@papa: volgens de berichten die u in het verleden gepost hebt, bent u duidelijk lid van de buddybikers. Een rit van een concurrerende club zo in het slecht daglicht proberen stellen hoort niet
enne... ik weet waar je woont: 't is alleszins niet in Oudenaarde !!!!!
@papa: volgens de berichten die u in het verleden gepost hebt, bent u duidelijk lid van de buddybikers. Een rit van een concurrerende club zo in het slecht daglicht proberen stellen hoort niet
enne... ik weet waar je woont: 't is alleszins niet in Oudenaarde !!!!!