lokeren 5 /12/ 2010
he beste vrienden kan er mij iemand zeggen of de rit van zondag doorgaat en of het dezelfde rit is van vorig jaar ?
als het door gaat zijn we ook van de partij tot dan
Ik lees dat de organisatie vlak voor de start beslist of er al dan niet mag gereden worden!! Dat is toch wel héééél rijkelijk laat. Ik zkom hier rijden uit west vlaanderen en dan vlak voor het vertrek zou men kunnen beslissen dat deze TT niet doorgaat?????????
Dan zou ik +- 150 km gereden hebben om daar een tasje koffie te drinken????? Daar heb ik toch mijn bedenkingen bij............in alle geval hopelijk tot zondag
normaal gezien ,is iedereen altijd verzekerd ,dus ik zou niet weten waarom ze dan afgelasten.
Ik ga naar Bornem ,daar ben je zeker dat de tocht doorgaat bij de Greenbikers die reeds een grote traditie hebben in het organiseren van mtb tochten ,parcours bestaat uit technische singletracks,bos ,en veldwegen normaal gezien allemaal berijdbaar en met de sneeuw van vandaag rij je iets beter dan op ijs .
rossem wrote:beslissing valt zondag juist voor de start om 8u30
Aflassen !!!!
Hoe kom je daar nu bij. We zijn MTB-ers geen voetbalmannekes hé.
De Kids en de 28 zijn in orde, de 52 is eruit gelaten. We hebben een extra lus in de 28 gestoken zodat de max. afstand ong. 42 km is. (Waarom, we moesten over teveel "gladde wegen" om enkele mooie stukjes bos te bereiken")
We doen dus 2x de gratiebossen in Berlare, die trouwens zeer goed te berijden zijn.
Er is nu maar 1 bevoorrading, hierna is een extra lus van een km of 14 en dan kom je terug aan de bevoorrading uit vanwaar je de 28 verder kan volgen.