Za 04/12/2010 Sint-Joris / Beernem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
*Bartman*
Mountainbiker

Post by *Bartman* »

Idd van de partij om 13u30.
Sneeuw, ijzel en koude deren ons niet.
De kick is des te groter!!! :P
kriskris
Mountainbiker

Post by kriskris »

is deze rit reeds uitgepijld? Ik zou morgenvroeg eens een uurtje fietsen om te zien of het berijdbaar is
Sloebertje
Mountainbiker

Post by Sloebertje »

'k peinzen dank go kom wé. :wink:
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

is deze rit reeds uitgepijld? Ik zou morgenvroeg eens een uurtje fietsen om te zien of het berijdbaar is
hoi bikers
Dit moet ik even kwijt op het forum: de privé-domeinen zijn enkel en alleen toegankelijk op zaterdag 4/12/10.
Menig organisatie, ook wij, hebben reeds problemen gehad met bikers die de dagen voor en/of na de tt fietsen in de privé-domeinen, met het gevolg: klachten van de eigenaars en het verbod om er nog gebruik van te mogen maken.
Bikers A.U.B. onze tt is op zaterdag en de privé-bossen zijn enkel te betreden dezelfde dag. Hou het fair zodat we nog jaren kunnen fietsen in onze mooie bossen.

Salu and see you on saterday
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

lattespletter wrote:
hoi bikers
Dit moet ik even kwijt op het forum: de privé-domeinen zijn enkel en alleen toegankelijk op zaterdag 4/12/10.
Menig organisatie, ook wij, hebben reeds problemen gehad met bikers die de dagen voor en/of na de tt fietsen in de privé-domeinen, met het gevolg: klachten van de eigenaars en het verbod om er nog gebruik van te mogen maken.
Bikers A.U.B. onze tt is op zaterdag en de privé-bossen zijn enkel te betreden dezelfde dag. Hou het fair zodat we nog jaren kunnen fietsen in onze mooie bossen.

Ela Lattespletterke, zo mag ik het horen. =D> =D> =D>
and see you on saterday, zal der wel op de een of andere manier geraken, alleen al voor al het werk dat jullie der nu moeten insteken, in dit guur weer, daar doe kik mijn muts voor af. =D> =D> =D>
MTB_Ward
Mountainbiker

Post by MTB_Ward »

Na een pauze van 4 weken, ben ik normaal ook van de partij
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

Hoi bikers
voor onze 18de keer dat we een tt organiseren kunnen we toch een primeur meegeven: het wordt een (sneeuw)witte toertocht.
Bijna volledig gepijld, morgen nog de lussen aan elkaar weven zodat jullie niet verkeerd rijden.Parcour ligt er al bij al nog treffelijk bij.
Afdalingen langs het kanaal en de heuvel in het scoutbos zullen we waarschijnlijk elimineren wegens te gevaarlijk, voor de rest ziet het er goed uit, zeker in de bossen.
Morgen een laatste check-up en hopelijk blijft de sneeuw een beetje achterwege.

mutten
Mountainbiker

Post by mutten »

zijn er douches aanwezig?
johanc
Mountainbiker

Post by johanc »

Neen

Zoals je kunt lezen op flyer : een seule met warm water
lattespletter
Mountainbiker

Post by lattespletter »

Een paar sfeerbeelden van onze TT, getrokken deze morgen.

Image

Image

Image
Post Reply