Za 11/12/2010 Hertsberge-Oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ivan58
Mountainbiker

Post by ivan58 »

zaterdag 11 december te Hertsberge-Oostkamp: als het georganiseerd is zoals de vorige edities, een aanrader!!! =D>
Hopelijk dient deze door extreme weersomstandigheden van het moment niet afgelast te worden! [-o<

I'll be there
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

ivan58 wrote:zaterdag 11 december te Hertsberge-Oostkamp: als het georganiseerd is zoals de vorige edities, een aanrader!!! =D>
Hopelijk dient deze door extreme weersomstandigheden van het moment niet afgelast te worden! [-o<

I'll be there
Ge moet u absoluut geen zorgen maken, deze tt zal niet afgelast worden, gisteren hebben ze het parkoer gereden en het is nog best te doen.
Afwachten wat de volgende dagen brengt, parkoer misschien hier en daar wijzigen maar we gaan deze zeker niet aflasten.
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Net als zovele ritten in tgeliefde vlaanderland moet ik ook deze jammer genoeg laten passeren :( . Mijn gezondheid laat het niet toe...

Heel veel succes in elk geval...

Grtz Aragorn
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Aragorn wrote:Net als zovele ritten in tgeliefde vlaanderland moet ik ook deze jammer genoeg laten passeren :( . Mijn gezondheid laat het niet toe...

Heel veel succes in elk geval...

Grtz Aragorn
Merci Ricky, je hebt pb.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Vandaag zijn ons mannen op verkenning geweest, 't is wel allemaal mooi hoor met het witte tapijt. :lol: :lol:

Ze hebben de eerste 20km gedaan, en momenteel is het goed te doen, de rest gaan ze morgen gaan verkennen.
't Is nu echt wel afwachten wat er nog uit de lucht zal vallen, hopelijk niet te veel meer, en hopelijk ook niet te veel dooi volgende week.

Enfin, we houden jullie op de hoogte van de evenementen.... :wink: #-o
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

uit Oostnieuwkerke ook aanwezig met 2 ploegen, 1 om te rijden en 1 om te flyeren
knurre
Mountainbiker

Re: Warm water

Post by knurre »

[quote="Mazie"]Een kleine tip voor de organisatie. Deze week in Gavere gereden. Daar waren ook geen "echte" kleedkamers maar de douches dat die mannen in elkaar geknutseld hebben, daar kunnen velen een punt aan zuigen.
Heb dat toch liever dan een (weliswaar warme) emmer water dat ik over mijn hoofd moet gieten. Verder geen klachten hoor :lol: :lol: :lol:[/of zoals in Kruishoutem daar waren ook goede douches .quote]
Timmerman
Mountainbiker

Post by Timmerman »

aanwezig! Het allerbeste van de streek!
pandasan
Mountainbiker

Post by pandasan »

altijd aanwezig in hertsberge,mooi parcour,en goede bevoorrading,2jaar terug onze eerste vtt dat ik en mijnen amigo reden en wat voor een ,begonnen met de 30km en 3maal dood gezeten.en sindsdien iedere week op post om ergens te gaan biken,maar na 2 jaar is de conditie heel wat beter.

tot zaterdag
de 3 amigo's
wtc lovendegem =;
bonachi
Mountainbiker

Post by bonachi »

Na 2 maanden zonder bike ga ik hier mijn rentree maken. Hopelijk niet te veel dooi deze week :wink: Met de huidige conditie zou het aangenaam zijn als de bosgrond niet te zwaar zou liggen.
Deze week wel nog de bike even op orde zetten want met de verhuis/verbouwingen heb ik dat even uit het oog verloren. :oops:
Post Reply