sandman bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

@Pocoloco: al eens gedacht aan een paar huurfietsen?

Ik heb het ganse topic niet gelezen, dus kan zijn dat dat hier al ter sprake gekomen is.
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

Huurfietsen (een héél goed idee trouwens) staan niet direct op het programma, dat laten we aan andere ondernemende mensen over.

Je kan ondertussen wel Sandman bikes testen hé, iemand heeft dat al gedaan in de strandrace van De Panne verleden weekend. De foto (waarvoor dank aan Brecht) spreekt voor zich :-D

Image

Van beach races gesproken: ik ga een paar Sandman Gobi's speciaal voor strandraces uitrusten (starre carbon vork, lichter materiaal...).
Als er hier op het forum snelle beachrace liefhebbers zijn die een race Gobi ter beschikking willen, of je kent zo iemand: die mogen me altijd hun wedstrijdCV sturen.

koenATmtb.be
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

foto is veelzeggend =D> :lol:
BeeMeRke
Mountainbiker

Post by BeeMeRke »

Heb een gobi zien staan aan het vertrek/aankomst van de tt in kalmthout. Wat een prachtig zicht toch. Denk dat de eigenaar/berijder diegene is die op de foto makkelijk over het strand rijd? Heb er even bijgestaan en dacht dat hij die beachrace vernoemde.

Groeten.
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

De Gobi van de strandrace is die gepersonaliseerde oranje "Veuve Cliquot" bike.
Ik weet niet wie er in Kalmthout mee reed (als het dezelfde was, er rijden er al een paar rond boven Antwerpen :-)), maar in De Panne was het een vriend van de eigenaar.

Van strand gesproken, een goeie maand geleden ben ik er eindelijk voor de eerste keer zelf mee aan de Belgische kust geraakt. Ik geraakte tussen twee golfbrekers toch vlotjes op mijn hoogste verzet (vertrek vanuit stilstand). Met die 29" wielomtrek ging dat stevig vooruit 8).

En de gezichten van de deelnemers aan de zeilwagen wedstrijd waren ook goud waard toen ik daar passeerde ( da gaat nie vooruit, zo'n zeilkarretje :wink: ).

Image
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Heb zelfs gehoord dat onervaren bikers met een Sandman vlot Aragon konden uitfietsen. =D>

Verder gelezen dat een sandman de natte droom is van één van de reporters van Mountainbike plus (of was het O2 bikers :-k )

Ik volg de sandman's op de voet.
Als ik ergens een mooie uitdaging tegen kom, laat ik het je weten om zo eens zelf een sandy te testen.. :wink:
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

Dr.Gonzo wrote:Heb zelfs gehoord dat onervaren bikers met een Sandman vlot Aragon konden uitfietsen. =D>
Klopt, de Sandman testbike was tijdens de Peaks & Trails een héél gewild alternatief voor de eigen bikes :-D

Maar ook niet onfeilbaar hoor, op dit filmpje zie je er tijdens die tocht af en toe eentje in beeld komen (en niet altijd "rubber side down"... :oops:).

Met dank aan Mojo voor de toffe montage !

el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

prachtig filmpke =D> ze maken de baantjes daar wel smal
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Ik vind de Sandman crash by Koen mooier :wink:
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Ik had ff geleden gemaild maar nooit antwoord gehad..
Post Reply