De drie delen van de tt maasmechelen
Za 27/11/2010 Maasmechelen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Info ivm tombola:"Ik heb zonet de uitslag doorgemaild naar Maurice met de vraag die op de site te zetten ; verder zijn alle winnaars op de hoogte gebracht per mail ; 2 winnaars krijgen morgen hun brief per post."
- toon pertetotal
- Mountainbiker
Post by toon pertetotal »
Het laatste beeld van de 1ste film van Fons toont de winnaar van een windstopper.
Na zijn knalprestatie door de 26km helemaal uit te rijden ook nog een prijs gewonnen.
Het manneke zijn week is helemaal goed
Na zijn knalprestatie door de 26km helemaal uit te rijden ook nog een prijs gewonnen.
Het manneke zijn week is helemaal goed
- biketastic
- Mountainbiker
Post by biketastic »
Wat ziet mijn lodder oog in film 1 11:27-11:28?
Is dat daar een Garmin Edge?
Zo eentje gelijk ik zelf meegesleurd heb op de 55 :). Ik denk dat volgend jaar gewoon moet vermeld worden dat de track buiten de manifestatie niet (volledig) nagereden kan worden omdat het over privé gebied gaat. Iedere rechtgeaarde MTBer zal hier rekening mee houden en de anderen zijn sowieso niet voor waarschuwingen vatbaar.
In ieder geval, het was zalig en de terrils heb ik niet gemist. Jullie hebben dat weer goed gedaan en de frisse McChouffe op het einde was een perfecte afsluiter.
Trouwens Filmpke 1 moet ik dringend aan mijn zoon van 5 laten zien. Ik wil hem ook mee het bos in. Hoe oud is die stevige kerel in de film? Dikke duim zou ik zeggen!
C U next year.
Zo eentje gelijk ik zelf meegesleurd heb op de 55 :). Ik denk dat volgend jaar gewoon moet vermeld worden dat de track buiten de manifestatie niet (volledig) nagereden kan worden omdat het over privé gebied gaat. Iedere rechtgeaarde MTBer zal hier rekening mee houden en de anderen zijn sowieso niet voor waarschuwingen vatbaar.
In ieder geval, het was zalig en de terrils heb ik niet gemist. Jullie hebben dat weer goed gedaan en de frisse McChouffe op het einde was een perfecte afsluiter.
Trouwens Filmpke 1 moet ik dringend aan mijn zoon van 5 laten zien. Ik wil hem ook mee het bos in. Hoe oud is die stevige kerel in de film? Dikke duim zou ik zeggen!
C U next year.
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Keb zelf nog nooit een track nagereden en ben ook niet van plan dat ooit te doen.biketastic wrote:Wat ziet mijn lodder oog in film 1 11:27-11:28?
C U next year.
Als ik kon kiezen dan koos ik ook iedere dag voor een andere vrouw maar mijne "GPS'ke" wijst me al jaaaaren lang steeds de zelfde weg..
- toon pertetotal
- Mountainbiker
Post by toon pertetotal »
Die jongen is 8jaar.biketastic wrote:Trouwens Filmpke 1 moet ik dringend aan mijn zoon van 5 laten zien. Ik wil hem ook mee het bos in. Hoe oud is die stevige kerel in de film? Dikke duim zou ik zeggen!
C U next year.
Ik rijd op zaterdag de 20 km met hem en op zondag ga ik alleen om iets harder te kunnen rijden.
Het was zijn eerste keer boven 20km en de eerste keer met heuveltjes.
Hij heeft het super gedaan.
Zaterdag weer naar Meeuwen als het een beetje mogelijk is met t weer.
Doe rustig opbouwen met zo'n klein mannen.
Ze moeten het vooral graag doen.
Eerst 10km,dan 12 dan ....en blijven motiveren