Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
WebEdje
Mountainbiker

Post by WebEdje »

Het is EINDELIJK zo ver !!! Ze werken dit jaar met een Chip aan het been bevestigd !!

Mijn motivatie stijgt weeral. Gedaan met dat amateurgedoe op een natte hel.

Yihaaa !!
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

Devils Red wrote:Pfff, motivatiepeil ligt zoals het weer, ver onder nul.
In September, Oktober heel goed getraind maar deze maand kan ik me nog moeilijk opladen om ook in de week voldoende km's te maken.
Ik begin dan nu al maar met de tapering zeker ? :oops:
Hey RED maak je geen zorgen man, de basis (de "fond") heb je al gelegd de voorbije maanden. Bovendien zijn alle finishers echte helden die alle respect verdienen ! =D> Geniet van de "dag des oordeels" want je weet nooit wat Lucifer nog voor ons in petto heeft. Dit jaar voor de verandering een stralend winterzonnetje bij een temperatuurtje van 10° en iedereen in korte broek en t-shirtje! 8) Al hoop ik natuurlijk op een vettige drassige modderhel met regen van 's ochtends 8 tot laat in de namiddag! :wink: Bovendien nog goed nieuws om je aan op te trekken: we rijden dus met een chip waardoor al die kl**thommels die ieder jaar rondjes "pikken" ook al thuis mogen blijven! :evil: Bovendien RED, Catwoman komt wel speciaal om jou aan te moedigen hé dus laat de moed nie zakken nu! [-X
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

ik zie net op de site dat er nog een groepstraining is volgende zondag...ik ga me daar ook eens aanmelden denk ik zodat ik toch een beetje weet waar ik moet zijn op 19 dec :drunk: want infeite weet ik totaal ni waar ik aan begin vrees ik... :evil: ...juist een mailke gedaan naar mijn begeleider want ik dacht dat die ook mee mochten komen..of ben ik daar mis in??

mvg
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

Mannekes mannekes, wa is het koud !!! Daarstraks weer es m'n toerke gelopen/geschaatst. Ik denk datter nu nog meer volk denk da ik gestoord ben om met zo'n weer buiten rond te lopen... 8) 8)
Maar ik gaan die laatste 2 weken echt nie binnen zitten. Da's dodelijk voor menne moraal :-D. En ik was lekker ingepakt, dus het viel eigenlijk toch weeral mee. Het starten is het moeilijkste, maar ik denk dan maar aan de Hel vorig jaar... Toen wast nog veel erger :bounce: :bounce:
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

MAD MAX wrote: Bovendien nog goed nieuws om je aan op te trekken: we rijden dus met een chip waardoor al die kl**thommels die ieder jaar rondjes "pikken" ook al thuis mogen blijven! :evil:
Daarmee hebben ze helaas de foefelaars nie mee die tijdens het lopen wisselen met hunne begeleider op de fiets !!! :evil: 2 jaar geleden zelf gezien toen ik een of andere pipo opt einde voorbij stak om daarna op het stuk tussen Ten Aard en de sporthal terug voorbij gestoken te worden.... door zijn madam terwijl pipo op de fiets zat !!! #-o #-o #-o
How low can you go !!!
Devils Red
Mountainbiker

Post by Devils Red »

MAD MAX wrote:
In September, Oktober heel goed getraind maar deze maand kan ik me nog moeilijk opladen om ook in de week voldoende km's te maken.
Hey RED maak je geen zorgen man, de basis (de "fond") heb je al gelegd de voorbije maanden. Bovendien zijn alle finishers echte helden die alle respect verdienen ! =D> Geniet van de "dag des oordeels" want je weet nooit wat Lucifer nog voor ons in petto heeft. Dit jaar voor de verandering een stralend winterzonnetje bij een temperatuurtje van 10° en iedereen in korte broek en t-shirtje! 8) Al hoop ik natuurlijk op een vettige drassige modderhel met regen van 's ochtends 8 tot laat in de namiddag! :wink: Bovendien nog goed nieuws om je aan op te trekken: we rijden dus met een chip waardoor al die kl**thommels die ieder jaar rondjes "pikken" ook al thuis mogen blijven! :evil: Bovendien RED, Catwoman komt wel speciaal om jou aan te moedigen hé dus laat de moed nie zakken nu! [-X

Wow bedankt voor de steun. Een paar hel-helden als supporter en ik ga voor een plaats bij de eerste 10 ( die na 19u aankomen)
Heb onmiddellijk de stijgende moraal omgezet in daden. Ik ben een kleine 15 km gaan lopen op het fietspad van de grote provinciebaan hier. 7,5km rechtdoor heen, 7,5km rechtdoor terug met constante sneeuw in het gezicht. Toen ik mijn MP3 opzette begon net Europe te spelen. Volume net iets hoger en dan weet je dat we er zijn aan begonnen. The Final Countdown.
Last edited by Devils Red on Wed 01 Dec 2010 22:50, edited 1 time in total.
Ramboke
Mountainbiker

Post by Ramboke »

Scottusa wrote: Iemand die weet of de winnaar van vorig jaar zal meedoen ?
Normaal wel. Nog een klapke met de Kris gedaan voor Reusel. Hij was volle bak aan het trainen voor de Hel. Maar echt super was hij toch niet vrees ik want na 1 fietsronde gaf hij op. Bij het lopen zat hij wel in het wiel van Nick. Zal toch moeilijk worden om Nick af te houden als ik hem in Reusel bezig zag...
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Devils Red wrote:
MAD MAX wrote:

Wow bedankt voor de steun. Een paar hel-helden als supporter en ik ga voor een plaats bij de eerste 10 ( die na 19u aankomen)
Heb onmiddellijk de stijgende moraal omgezet in daden. Ik ben een kleine 15 km gaan lopen op het fietspad van de grote provinciebaan hier. 7,5km rechtdoor heen, 7,5km rechtdoor terug met constante sneeuw in het gezicht. Toen ik mijn MP3 opzette begon net Europe te spelen. Volume net iets hoger en dan weet je dat we er zijn aan begonnen. The Final Countdown.

=D> =D> =D> That's the spirit !!!
susuki
Mountainbiker

Post by susuki »

Wald Herr wrote:
MAD MAX wrote: Bovendien nog goed nieuws om je aan op te trekken: we rijden dus met een chip waardoor al die kl**thommels die ieder jaar rondjes "pikken" ook al thuis mogen blijven! :evil:
Daarmee hebben ze helaas de foefelaars nie mee die tijdens het lopen wisselen met hunne begeleider op de fiets !!! :evil: 2 jaar geleden zelf gezien toen ik een of andere pipo opt einde voorbij stak om daarna op het stuk tussen Ten Aard en de sporthal terug voorbij gestoken te worden.... door zijn madam terwijl pipo op de fiets zat !!! #-o #-o #-o
How low can you go !!!
er zullen altijd foefelaars zijn ,maar ze werken het ook zelf een beetje in de hand he door mannen die maar 3 toeren gefietst of 1 toer gelopen hebben toch via de rode loper te laten binnenlopen.da is hetzelfde als in nen marathon binnenlopen op 30km
P
Mountainbiker

Post by P »

Hey gasten van de Hellllll,

Wat een weer is dat hier , ZALIG !!!
Ik wil jullie wat moed bijbrengen om toch de trainingen rond te krijgen.
Het zijn de trainingen in dergelijk weer die het verschil maken !
GO GO Gooooooooooooooooooo 4 it !!!!!!!!!!!

Ikzelf ben met totaal andere dingen bezig momenteel, maar blijf met mijn hartje toch dichtbij kastel zenne !!

GRTZ
P
Post Reply