Blijkbaar heb je de blauwe pijlen 'Kids'tour gevolgd en daarna het pak gevolgd over de Demerdijk richting Messelbroek. De kinderen reden daar links terug naar start.nero wrote:euuuuuuuuuh, mag ik het zegge of nie, ma ik vond het maar zo en zo... Ik heb voor de 35 km gekozen, ik heb de eerste 15 kilometer alleen maar Demer en asfalt gezien... dan toch een 2 tal klimmetjes en dan terug de weide vlakte in... tot overmaat van ramp heb ik géén bevoorrading gezien en op 25 km terug binnen. Ik doe nu toch al héél wa jaren toertochten en dat ik me van splitsing gemist heb is me nog zelden of nooit gebeurd, maar nu dus wel. Waarschijnlijk mijn fout, was natuurlijk nie gebeurt als er een papiertje hing met de mededeling u bevind zich op het 35 km/parcours. Nu ik ben al héél blij dat er TT georganiseerd worden en ik doe er héél graag aan mee, ma vandaag was het voor mij een off-day. Volgende week opnieuw... (alhoewel nu ben ik al 2 weken achtereen aan het zeuren over de parcours, en de organisaties doen altijd zo hun best...)
De kidstour komt niet voorbij de bevoorrading, maar ze kregen een wafel bij de inschrijving en een jeton voor 1 drankje. -16jaar is gratis voor VWB-leden, en 1€ verzekering voor niet-leden.
Je kan je al eens vergissen als je de bikers voor je volgt, en niet de pijlen.
Missen is menselijk.