Da weet ik ook niet of da mag met het balhoofd erin. Het ziet eruit en ruikt als tektyl maar of dat nu lagers gaat opeten da weet ik ook niet ...El Baelos wrote:Ik had er eigenlijk nog niet aan gedacht dat ik dat moest doen, maar da's geen slecht idee, natuurlijk.
Zou dat kwaad kunnen nu het balhoofd er al in zit? Blijkbaar toch een agressief productje, die frame saver.
29er projectje: Vassago Bandersnatch - klaar!
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- dmx
- Mountainbiker
Dat het de lagers gaat opeten zal wel niet, maar ik wil niet dat de lak van m'n mooi Chris King balhoofd wordt gevreten.dmx wrote:Da weet ik ook niet of da mag met het balhoofd erin. Het ziet eruit en ruikt als tektyl maar of dat nu lagers gaat opeten da weet ik ook niet ...El Baelos wrote:Ik had er eigenlijk nog niet aan gedacht dat ik dat moest doen, maar da's geen slecht idee, natuurlijk.
Zou dat kwaad kunnen nu het balhoofd er al in zit? Blijkbaar toch een agressief productje, die frame saver.
'k Heb het toch maar besteld, die frame saver.
Tegelijk ook beschermingsstickers voor het frame, een stalen bidonhouder en twee Geax Saguaro's besteld.
Weegt wat olie 200 gram?SD2E wrote:aiai terug 200 gram erbij met die framesaver
Damn...
Voor de moto gebruikte ik vroeger dit, misschien is dit ook goed om het frame mee te behandelen?
http://www.rad.eu/nl/c/p/18435-s100-cor ... 300-ml.htm
- dmx
- Mountainbiker
Ok, ksnapet.
El Baelos : da weegt heus geen 200 g. zunne. In da buske zit netto 134 g., ik heb een frame en een vork gedaan en er zit nog ongeveer de helft in (schatting). Meer erin spuiten heeft toch geen zin want het loopt er langs alle kanten terug uit. (Amai, ik hoop dat dit laatste niet verkeerd geïnterpreteerd wordt
)
El Baelos : da weegt heus geen 200 g. zunne. In da buske zit netto 134 g., ik heb een frame en een vork gedaan en er zit nog ongeveer de helft in (schatting). Meer erin spuiten heeft toch geen zin want het loopt er langs alle kanten terug uit. (Amai, ik hoop dat dit laatste niet verkeerd geïnterpreteerd wordt