Zo 05/12/2010 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ice man
Mountainbiker

Post by ice man »

Joepie SNEEEEEUUUW. I love it. Moet alleen op tijd thuis zijn, want moet nog naar een feestje. Het zal dus de recht naar huis worden deze keer maar laat het maar lekker glad zijn. Mijn naam is niet voor niets..............ICE MAN.
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

El Che wrote:Hoe strikt zijn de starttijden ? Maw. kan er (iets) vroeger dan 08.00 of wat later dan 10.30 gestart worden ? Als het parcours en het weer het toelaten zou ik de 30 km aan de 50 willen koppelen.
El Ché,zonder verlichting zal het toch nog iets te donker zijn om al voor 8 uur te vertrekken,denk ik.De ploeg die de inschrijving doet zal er dan in ieder geval al klaar voor zijn,ook als je er 10 minuutjes eerder bent.In ieder geval =D> als je bij dit weer voor de 50+30 km wil gaan.Het soepje aan de bevoorrading zal deugd doen :lol: .
Btw,ik vertrek zelf al om 6.30 uur om nog een laatste controle van het parcours te doen :wink: .

grt,
bip bip
nameeb
Mountainbiker
Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er

Post by nameeb »

El Che , als je in Opp vertrekt om 7.30 heb je genoeg tijd om van de opkomende zon te genieten , prachtig over een sneeuwlandschap naar het schijnt. Verse sneeuw is zalig om in te rijden Btw morgen kom ik in de buurt hout zagen voor de vuurkorven zodat iedereen zich halverwege kan opwarmen . [/quote]
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

bip bip wrote:
El Che wrote:Hoe strikt zijn de starttijden ? Maw. kan er (iets) vroeger dan 08.00 of wat later dan 10.30 gestart worden ? Als het parcours en het weer het toelaten zou ik de 30 km aan de 50 willen koppelen.
Éérst de 30 en dan de 50km doen,hé :wink:
El Che
Mountainbiker

Post by El Che »

P° wrote:
Éérst de 30 en dan de 50km doen,hé :wink:
Qua timing uiteraard de beste keuze, maar ik eet mijn dessert liever na het eten dan ervoor :wink: :wink: :wink:

Neen, bij 'normaal weer' zou ik het ook zo doen, maar in dit geval liever eerst 50 om het er daarna eventueel bij te laten ...
mtb117
Mountainbiker

Post by mtb117 »

wat is de staat van terijn qwa sneeuw
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Sneeuw zal er liggen allezins ,maar 't zal wel berijdbaar zijn , ik zal alvast naar Bornem afzakken om deze sneeuweditie niet te missen .

Muddevils - worden morgen Snowwdevils :evil: :evil: :evil:
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

deze voormiddag samen met IC onze "secteur" van de 50 km-lus gaan uitpijlen en gezien dat de onverharde stroken er prachtig bijliggen :wink: .De anders al mooie passage door het Graafschap lijkt nu wel een winters schilderij.Hier hoef je ook geen technisch wonder te zijn om vlot over te fietsen want je zakt hier diep genoeg in de nog niet vastgereden sneeuw.Ook de verbindingsstroken over asfaltweg waar er is gestrooid is geen probleem,anders is het wel op de banen waar niet is gestrooid.Hier is het opletten geblazen en snelheid aanpassen.Voor de diehards die morgen naar Bornem afzakken zou ik zeggen;geniet van het winters decor en pas jullie snelheid aan,prijzen zijn er niet te halen =P~ .

Grt,
bip bip
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Proficiat voor al die die-hards die toch zullen afkomen! Wij zullen jullie met open armen ontvangen :-D

Tot morgen !
nameeb
Mountainbiker
Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er

Post by nameeb »

Nog niet alle pijlen hingen er maar toch was er al een echte prof onze paadjes aan het verkennen en hij vond het prima. Zoals Bip Bip het zegt , het is gewoon prachtig om in een besneeuwd landschap te rijden . Warme kleren en geen te harde banden zijn een goeie combinatie om in de sneeuw te biken , tot morgen .
Post Reply