Northwave Celsius 2010
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
Ben ik de AS Adventure van die patches gaan halen voor in de schoenen te leggen. Zondag gaan rijden in Scherpenheuvel + op en af naar huis een 80 tal km en geen koude voeten gehad. En dit met mijn zomerschoenen.Cyclonebert wrote:Gisteren 100 km weest mtbiken met NW Celcius Artic GTX en toch nog (na 50 km) koude tenen door de snijdende wind. Ik vond het teleurstellend. Had enkel 1 paar dikke kousen aan van de decathlon merk Btwin. Iemand tips om toch geen koude tenen te hebben?
Same here... kreeg nog steeds koude voeten, ook met sealz + NW celcius... 't zal wel aan mij liggen... maar die patches (2x5 stuks voor €5) zijn een perfecte oplossing.The Doctor 46 wrote:Ben ik de AS Adventure van die patches gaan halen voor in de schoenen te leggen. Zondag gaan rijden in Scherpenheuvel + op en af naar huis een 80 tal km en geen koude voeten gehad. En dit met mijn zomerschoenen.Cyclonebert wrote:Gisteren 100 km weest mtbiken met NW Celcius Artic GTX en toch nog (na 50 km) koude tenen door de snijdende wind. Ik vond het teleurstellend. Had enkel 1 paar dikke kousen aan van de decathlon merk Btwin. Iemand tips om toch geen koude tenen te hebben?
Als je nog steeds koude voeten hebt met winterschoenen probeer dan eens met een lichte schoenovertrek erover.Het principe is om de afkoeling door rijwind op te vangen met de overtrek en de isolatie te doen met de schoen.
Mijn middel tegen koude voeten is:zomerschoenen,daarover een slechte kous waarin ik een gat voorzien heb voor de plaatjes en dan schoenovertrekken van PRO.Geen koude voeten en als ik toch op een helling af moet stappen heb ik door de kous grip op de bevroren ondergrond
.
Mijn middel tegen koude voeten is:zomerschoenen,daarover een slechte kous waarin ik een gat voorzien heb voor de plaatjes en dan schoenovertrekken van PRO.Geen koude voeten en als ik toch op een helling af moet stappen heb ik door de kous grip op de bevroren ondergrond