Zo 05/12/2010 Calfven (NL) -- AFGELAST --

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

nielsvo wrote:Tiestenberg én Nootjesberg zaten er vorig jaar in als ik het me goed herinner.

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=cfernxzoyvfpsujr
Wow, al die s-tracks vlakbij Calfven, bijna nie te geloven.
Ben er zelf al een paar keer gaan rijden en uiteraard hebben ze daar de regio om een zalig parcourske in elkaar te flansen. Maar ik heb toch ook de indruk dat in Nederland méér mag en kan qua toelatingen voor toertochten dan bij ons.
rene hoek
Mountainbiker

Post by rene hoek »

ik weet niet het niet zeker maar de gemeente is daar erg gericht op fietsen (veldrijden, tour de france wb-bekers)
MTBiker from Berendrecht
Mountainbiker

Post by MTBiker from Berendrecht »

Voor de liefhebbers: hier een vergelijking tussen de TT Woensdrecht van 28 november 2010 en de TT Calfven van 29 november 2009

Image
galileo
Mountainbiker

Post by galileo »

Bedankt voor de GPS tracks.
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

Beste inrichters, Graag,indien mogelijk, a.s. zaterdag nog een laatste update m.b.t het parcours en ook op tijd laten weten of de tocht doorgaat. Dit in verband met verplaatsing uiteraard. Wat mij betreft; fietsen, maar veiligheid gaat uiteraard voor.
Ik weet nog wel van afgelopen winter dat de tochten die ik in de sneeuw heb kunnen fietsen voor 100% genieten waren!!
:roll: :roll: :lol: :lol:
Veel zal,denk ik, afhangen van de ondergrond van de verharde wegen. Op bospaden is het meestal heel goed te doen.(Althans mijn ervaring). En het hoeft toch altijd niet met topsnelheden (!) afgeraffeld te worden.. Genieten hoort hier ook bij. Hopelijk tot zondag!!!! Dus de laagvliegers zijn (weer) gewaarschuwd. #-o #-o #-o
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

joske uit breda wrote:Beste inrichters, Graag,indien mogelijk, a.s. zaterdag nog een laatste update m.b.t het parcours en ook op tijd laten weten of de tocht doorgaat. Dit in verband met verplaatsing uiteraard. Wat mij betreft; fietsen, maar veiligheid gaat uiteraard voor.
Ik weet nog wel van afgelopen winter dat de tochten die ik in de sneeuw heb kunnen fietsen voor 100% genieten waren!!
:roll: :roll: :lol: :lol:
Veel zal,denk ik, afhangen van de ondergrond van de verharde wegen. Op bospaden is het meestal heel goed te doen.(Althans mijn ervaring). En het hoeft toch altijd niet met topsnelheden (!) afgeraffeld te worden.. Genieten hoort hier ook bij. Hopelijk tot zondag!!!! Dus de laagvliegers zijn (weer) gewaarschuwd. #-o #-o #-o
8) +1 SVP = mogelijkheid tot omkleden in een tent ??
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Gevonden op de site www.rscdezuidwesthoek.nl :

5 december 2010 ATB toertocht vanaf de Luchtballon

info: jostjansen@home.nl of 06-20626566

Misschien hier eens informeren...
peddlepower
Mountainbiker

Post by peddlepower »

Inmiddels is deze toertocht afgelast, zie de reeds hierboven genoemde site

www.rscdezuidwesthoek.nl
rene hoek
Mountainbiker

Post by rene hoek »

is wel balen maar ik ga er vanuit dat dit vanwege de te verwachten regen, natte sneeuw en ijzel is.
Lee Towers
Mountainbiker

Post by Lee Towers »

zeer spijtig :(
Post Reply