Za 04/12/2010 Sint-Joris / Beernem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Na MTBreak tgv verbouwingen komende zaterdag paraat om ter weer ten volle in te vliegen tijdens de prachtige TT @sundjurus
Mogelijk breng ik nog wat Willem Tellers en Knurrebikers mee
See ya !
PS: Check our website www.mtbabescyclingteam.com
Mogelijk breng ik nog wat Willem Tellers en Knurrebikers mee
See ya !
PS: Check our website www.mtbabescyclingteam.com
- lattespletter
- Mountainbiker
Post by lattespletter »
In onze winter-tt heeft nog nooit één meter bloso-route gezeten. Ik denk dat je deze verward met onze zomer-tt.pandasan wrote:hopelijk deze keer niet zo veel bloso parcour zoals vorige editie's.
- lattespletter
- Mountainbiker
Post by lattespletter »
Zou +/- 60 - 65% off-road moeten zijn.Magnus wrote:Hoe zit het met de verdeling road/off road in deze rit?
Schiet mij niet dood als ik er een paar % naast zit.
- lattespletter
- Mountainbiker
Post by lattespletter »
Hoi bikers
Afgelopen weekend alle privé domeinen weest verkennen en wat zaterdag nog een modderpoel was, ziet er vandaag helemaal anders uit.
Sparrebosje ligt er perfect bij, en zoveel sneeuw ligt er niet in de andere bossen Hopen dat er niet te veel meer bijvalt in de loop van de week.Het zal in elk geval een veel drogere (en harder) omloop zijn vergeleken met de voorgaande jaren.
Geef vrijdag zeker een laatste stand van zaken.
Salu and see you on saterday
Afgelopen weekend alle privé domeinen weest verkennen en wat zaterdag nog een modderpoel was, ziet er vandaag helemaal anders uit.
Sparrebosje ligt er perfect bij, en zoveel sneeuw ligt er niet in de andere bossen Hopen dat er niet te veel meer bijvalt in de loop van de week.Het zal in elk geval een veel drogere (en harder) omloop zijn vergeleken met de voorgaande jaren.
Geef vrijdag zeker een laatste stand van zaken.
Salu and see you on saterday