Vandaag was het nog goed te doen. Hoe ik mij voorlopig nog inpak:
- kleine buff op hoofd onder helm
- buff met fleece (b'twin) aan de nek en over de mond
- lange mouwen-shirt van den aldi
- fietsjaske van den aldi
- handschoenen van den aldi
- overschoenen van den aldi
- een gewone lange fietsbroek
Enkel de bovenbenen (en de streek ertussen) beginnen het wat frisser te krijgen. Ik ben benieuwd wat het zal geven als het regent/sneeuwt of waait tijdens deze barre tijden.
Met de fiets naar het werk
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Mc Mudface
- Mountainbiker
Vandaag voor de eerste maal "de vroege". Om 4u20 vertrokken met het fietske, een dik uur (heerlijk rustig zonder al die auto's!) later, zoals gewoonlijk, op het werk aangekomen.
Geen kou gehad (winterschoenen, muts en goede winterfietshandschoenen).
Wel voor de eerste maal dit jaar weer door het zout moeten rijden.
En door de sneeuwval van derjuist de slicks maar geruild voor noppen. Samen met al dat zout zal het een sletige winter worden...
Geen kou gehad (winterschoenen, muts en goede winterfietshandschoenen).
Wel voor de eerste maal dit jaar weer door het zout moeten rijden.
En door de sneeuwval van derjuist de slicks maar geruild voor noppen. Samen met al dat zout zal het een sletige winter worden...
Zalig vanmorgen
Ik vanmorgen toch mtb genomen fietsmaatje daarentegen met koersfiets. Nu ging dat blijkbaar nog omdat ondergrond nog niet aangevroren was. Maar ik vraag mij af wat het wordt als het begint aant te vriezen.
Wel chapeau voor de strooidiensten. Op een geasvalteerd stuk dat door het bos gaat was al gestrooid.
Ik vanmorgen toch mtb genomen fietsmaatje daarentegen met koersfiets. Nu ging dat blijkbaar nog omdat ondergrond nog niet aangevroren was. Maar ik vraag mij af wat het wordt als het begint aant te vriezen.
Wel chapeau voor de strooidiensten. Op een geasvalteerd stuk dat door het bos gaat was al gestrooid.
- Mojobiker
- Mountainbiker
Ikke vandaag een schuiver gemaakt, een jeep draait 10m voor mij het fietspad op om een parking op te rijden. Hard moeten remmen dus en floeps, de grond op. Net niet onder de auto geschoven.
Had achteraf niks, enkel mijn hand begon pijn te doen na een kwartier. Maar na plakken te laten pakken, blijkt dat ik toch niks gebroken heb. Eind goed al goed. Naar het werk met de fiets, altijd een beetje avontuur.
Mojo
Had achteraf niks, enkel mijn hand begon pijn te doen na een kwartier. Maar na plakken te laten pakken, blijkt dat ik toch niks gebroken heb. Eind goed al goed. Naar het werk met de fiets, altijd een beetje avontuur.
Mojo