zaterdag gereden te Baasrode, 40km slechts 4km slijkstroken ondanks langs schelde.
zondag gereden te Rotselaar, 45km weinig modder, snel berijdbaar
Je ziet hoe snel het kan keren.
Spijtig voor Sas-bikers Humbeek dat ze in het oog van de'natte' storm zaten!
Zo 05/12/2010 Weerde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Zo 05/12/2010 Weerde
Update organisatie:
Kidstoer gaat niet door Blosodomein Hofstade, andere afstanden (30, 37, 45 en 58km) wel.
UPDATE PARCOURS: vandaag verkenning gedaan van de toertocht. De ondergrond ligt er zeer goed berijdbaar bij, en met de vriesdagen die aankomen, kan dit alleen maar beteren. Dus niet veel modderstroken, maar goed berijdbare paadjes. Ook de doorgang door het blosodomein (vernieuwde passage!!) ligt er fantastisch bij.
Ook even meegeven dat op de 30 km wel wat meer asfaltbanen zijn in vergelijking met de 37km.
Volgende zaterdagavond volgt een nieuwe status van het parcours!
Tot zondag 5 december te Weit
Kidstoer gaat niet door Blosodomein Hofstade, andere afstanden (30, 37, 45 en 58km) wel.
UPDATE PARCOURS: vandaag verkenning gedaan van de toertocht. De ondergrond ligt er zeer goed berijdbaar bij, en met de vriesdagen die aankomen, kan dit alleen maar beteren. Dus niet veel modderstroken, maar goed berijdbare paadjes. Ook de doorgang door het blosodomein (vernieuwde passage!!) ligt er fantastisch bij.
Ook even meegeven dat op de 30 km wel wat meer asfaltbanen zijn in vergelijking met de 37km.
Volgende zaterdagavond volgt een nieuwe status van het parcours!
Tot zondag 5 december te Weit
- RC Haibiker
- Mountainbiker
Post by RC Haibiker »
Ik zal ook aanwezig zijn in de hel van Weit. Vorig jaar ook gedaan en is een zalig tochtje !! Als ik mij niet vergis vertrekken de mannen van WTC Relst met de volledige delegatie om 09.00uur aan de kerk van Kampenhout !!poepeloe wrote:ik zal er ook zijn Speedy77 waar spreken wij af in relst of in weerde zelf
grtzz
- mahna-mahna
- Mountainbiker