Zo 28/11/2010 Aartrijke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Atrebates
Mountainbiker

Post by Atrebates »

Veel positieve kritieken dus, waarschijnlijk van bikers die nog nooit eens in het ziekenhuis gearriveerd zijn door gladheid < in mijn geval 3x, m'n onverantwoord lesje geleerd dus < in dit geval extreme gladheid over the edge; waarom was dat getoer in city Aartrijke zo lang=spekglad=kort dat in en trek meteen het veld in < daar was het in het op de harde stukken van hetzelfde, slechts op bosgrond, wei, etc ... was het prettig fietsen. Voor de conditie moest je het niet doen, je was ns buiten :bounce: , je kon toch geen snelheid maken. Zonder ongeluk gefrustreerd gearriveerd en véél waanzinnigen gezien = stuur me een kaartje uit jullie volgend revalidatiecentrum. Last but not least was die ezel zonder fietshelm, in Spanje en andere landen is die verplicht!!!! Hersenloos hoeft geen pot! Schandalig voorbeeld tegenover jeugd! [-X
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

Grysperre's waren aanwezig , en het moet gezegd ... Het was in orde
super organisatie , genoten van de toer die overal te rijden was . Aangename sfeer in een mooi kader chapeau =D> =D>
zoals steeds een aantal sfeerbeelden van onderweg

http://s1020.photobucket.com/albums/af3 ... =slideshow
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Het is lang geleden dat ik deze TT aan me liet voorbij gaan. Maar in dergelijke omstandigheden ga ik het lot niet tarten. Ik zag vorig jaar op mijn werk (spoed) teveel zware kwetsuren van bikers die toch een TT gingen rijden. Ik weet het, als je niets doet, kom je niets tegen, maar toch ...
Ik heb veel respect voor de mensen die toch TT's rijden in dit weer. En nog veel meer voor zij die het organiseren.
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

ik heb toch één minpunt gezien gisteren waar de organisators zelfs niks kan aandoen is namelijk dat er toch nog domme zelfs heel domme mensen zijn die op zulk parcour nog geen helm dragen en we spreken dan niet van jonge gasten é maar van personen die ongeveer 50 jaar oud zijn ( verstand komt met de jaren zeggen ze , maar zal dan vlug moeten komen van die personen )
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

TheAbolone wrote:
spiermassa wrote:
wesley snipes wrote:Man man, had ook graag deze gereden.

Vanmorgen met de kameraden op de baan gereden , na 1u30 rijden terug huiswaarts gemoeten wegen koude tenen.

Ben geen vriesgans, maar graag zou ik in de winter toch km'ers afbollen zonder die verdomde koude tenen... :cry: :cry: :cry:

Iemand enkele tips voor me aub??

met dank....

ik val in herhaling

nw celsius artic (beloven tot -35 geen koude voeten)

had ook altyd last van koude tenen ....nu volledig opgelost

maaaaar kdenk dat ze voort moment nergens geen meer op stock hebben .(ik besteld in engeland)

http://www.bobshop.de/nl/Heren/Fietssch ... zwart.html

Heb me dit weekend ook nw celsius artic gekocht bij fashion for cycle in Aalter. Geen koude voeten gehad dit weekend in Aartrijke.
De prijs was 150 euro zonder de schoenplaatjes. Er waren nog enkele maten beschikbaar. TOPSCHOEN!!

mijn warme voeten kosten mij niks !!!!!!!!

zaterdag in handzame ook heel koude voeten gekregen dus zondag in aartrijke hetzelfde gedaan gelijk rik c : paar kousen ne plastiek zakje van den beenhouwer terug ne paar kousen .
Geen natte of koude voeten =D> =D> =D>
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

Me ook heel goed geamuseerd op deze formidabele tocht
tocht en een paar nieuwe leden mogen verwelkomen. Hier een paar fotokes
http://s751.photobucket.com/albums/xx15 ... =slideshow
Tot de volgende
http://www.mtb-degrysperre.be
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

gisteren samen met rik c aangezet vanuit klerken city en iets te laat aangekomen in aartrijke om de (kleine) forumtrein te vergezellen.(ze waren 5 minuutjes voor ons weg)
vlug ingeschreven en vollen bak vertrokken #-o #-o (na drie minuten reeds 500 m afgelegd :lol: :lol: ) want we wilden ze vlug inhalen.
Dat vlug zijn moesten we vlug laten varen want anders gingen we zeker niet zonder kleerscheuren aan de aankomst geraken , dus op een gezapig tempo verder gefietst met het gedacht ze toch wel aan de bevoorrading tegen te komen , wat inderdaad gebeurde .(niet op de wijze waarop wij gedacht hadden want door hun traxer-omweg reden ze de ganse tijd een paar honderd meter achter ons )
Tesamen aangezet voor de rest van de tocht maar na een paar km gaf onze rik c er de brui aan .
k'had niks gemerkt en was dan ook vol verbazing toen hij reeds met een red bull in de hand stond toen wij er aankwamen.
Na nog een paar prachtige (soms heel lastige) bospassages moe maar voldaan ne lekkere boterham + grimbergen genuttigd samen met fritsie en spiermassa om vol ongeduld te zitten wachte op rik c die nog in geen velden of wegen te bekennen was #-o #-o .
Na 35 min kwam hij breed glimlachend aan op de parking met de mededeling dat hij 15 keer de warande had gereden :roll: :roll:
op de terugweg nog een leffe genuttigd in de traxer villa om dan in één trek terug naar klerken te vliegen alwaar het vrouwtje reeds vol ongeduld stond te wachten om te gaan shoppen in nieuwpoort 8-[ 8-[ 8-[
BEDANKT aan baziel en marcievus under team voor de prachtige zondag voormiddag
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

henkieboy wrote:
TheAbolone wrote:
spiermassa wrote:
ik val in herhaling

nw celsius artic (beloven tot -35 geen koude voeten)

had ook altyd last van koude tenen ....nu volledig opgelost

maaaaar kdenk dat ze voort moment nergens geen meer op stock hebben .(ik besteld in engeland)

http://www.bobshop.de/nl/Heren/Fietssch ... zwart.html

Heb me dit weekend ook nw celsius artic gekocht bij fashion for cycle in Aalter. Geen koude voeten gehad dit weekend in Aartrijke.
De prijs was 150 euro zonder de schoenplaatjes. Er waren nog enkele maten beschikbaar. TOPSCHOEN!!

mijn warme voeten kosten mij niks !!!!!!!!

zaterdag in handzame ook heel koude voeten gekregen dus zondag in aartrijke hetzelfde gedaan gelijk rik c : paar kousen ne plastiek zakje van den beenhouwer terug ne paar kousen .
inderdaad ook niet slecht maar nie goe voor zweetvoeten

kbeb alles geprobeerd 2,3 paar kousen ...peper in de kous0...warmtekussentjes en zalfjes maar deze schoen is het beste en kdenk da 150 nie veel is voor ne goeie schoen (der zijn der die meer geven voor ne zomerschoen).
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

henkieboy wrote:mijn warme voeten kosten mij niks !!!!!!!!

... paar kousen ne plastiek zakje van den beenhouwer terug ne paar kousen .
Dat is al jaren mijnen truc. Maakt wel een raar geluid als je op je kousen rondloopt 's morgens, maar dat weegt niet op tegen het voordeel voor quasi geen geld

(vegetariers kunnen andere plastic zakjes gebruiken natuurlijk, dat moet niet van den beenhouwer zijn hee...) #-o
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

@ falco pelegrinus : da ge mij één keer dik noemt da kan ik nog verstaan , 2 keer vind ik al overdreven , maar drie keer da is der zwaar over héé da vergeef ik u nooit :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

(misschien dak het u vergeef voor ne paar leffe's)

(tis nie dickino maar henkieboy) :-D :-D :lol: :lol: :P :P

@ moustache : waarom zegt ge da nie eerder ???????????

@ spiermassa : peper in uw kousen #-o #-o #-o nog nooit van gehoord . In uwen reet daarentegen ........... :lol: :lol: :lol:
Post Reply