Topic mag dicht ;-)

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

waarom een fully om te gaan werken? of wissel je van wielen voor in het weekend te mtben.
marb
Mountainbiker

Post by marb »

G-m@n. wrote:waarom een fully om te gaan werken? of wissel je van wielen voor in het weekend te mtben.
Tja heb maar budget voor 1 bike en dan is het kiezen en verliezen.
In het weekend als ik ga biken verleg ik gewoon de banden =10min werk
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

Edlisjas wrote:Ik vind die nieuwe Cannondales ontzettend mooie fietsen, zeker die met grote wielen ... :wink:
Maar zo'n scalpel of flash, die zien er zo broos en breekbaar uit... 'k zou mij daar echt niet veilig op voelen...
Een fietsmaat van me rijdt bij de Elite en volgens hem zijn er al ontzettend veel flash'en gebroken.
Allé, 't is van horen zeggen he ... :wink:

tzijn idd glazen frames.
en garantie afhandelling van C'dale is toch nie altijd een succes hoor!

hopelijk voor jou wel, want het is een heel mooie fiets. ik vind het ook een beetje een rare plaats waar de breuk zit.
dennisschmitz
Mountainbiker

Post by dennisschmitz »

Zeker garantie, mar inderdaad de rompslomp die je er bij krijgt en eventueel het wachten. Een andere Cannondale als vervang fiets terwijl je wacht is het minste wat ik zou eisen.
Sayn
Mountainbiker

Post by Sayn »

Shit man, van ne fiets van zoveel geld verwacht ge toch da die iet of wat stevig gemaakt word...? Ik hoop dat uw eerste 500 meter super aanvoelden op deze bike anders wast helemaal naar de klote geweest eh :-D Hopelijk krijgt ge uw garantie goed geregeld, ik zal in ieder geval duimen!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Ik ben in blijde verwachting van mijn 2e vervangkader dit jaar. da beloofd een kostelijke bedoening te worden voor Cannondale . #-o
De wachttijd bedraagt momenteel maar 5à6 weken voor een ander kader. Dat is bijna evenlang als ik met mijn laatste kader gereden heb. :drunk: .
Voor de zekerheid heb ik mij nog een 2de Cannondale bijgekocht, kwestie van toch backup te hebben
bucket
Mountainbiker

Post by bucket »

Miljaar, heb ik net een F1 besteld... Misschien gelukkig maar is die van metaal.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Edlisjas wrote:Ik vind die nieuwe Cannondales ontzettend mooie fietsen, zeker die met grote wielen ... :wink:
Moet precies echt een neveneffect zijn van het rijden met een 29er.... :-D
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Breken kan altijd, zelfs de "beste".

Zoals iemand zei : zolang dat het maar bij de kader blijft en dat ge der ongedeerd uit komt.
Dennis
Mountainbiker

Post by Dennis »

kawa wrote:
Moet precies echt een neveneffect zijn van het rijden met een 29er.... :-D
Die mannen zijn al 't zelde als getuigen van Jehova, die willen u ook altijd dingen aanpraten waar ge niet in geïnteresseerd zijt #-o
Locked