Topic mag dicht ;-)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Edlisjas wrote:Ik vind die nieuwe Cannondales ontzettend mooie fietsen, zeker die met grote wielen ...![]()
Maar zo'n scalpel of flash, die zien er zo broos en breekbaar uit... 'k zou mij daar echt niet veilig op voelen...
Een fietsmaat van me rijdt bij de Elite en volgens hem zijn er al ontzettend veel flash'en gebroken.
Allé, 't is van horen zeggen he ...
tzijn idd glazen frames.
en garantie afhandelling van C'dale is toch nie altijd een succes hoor!
hopelijk voor jou wel, want het is een heel mooie fiets. ik vind het ook een beetje een rare plaats waar de breuk zit.
- dennisschmitz
- Mountainbiker
Post by dennisschmitz »
Zeker garantie, mar inderdaad de rompslomp die je er bij krijgt en eventueel het wachten. Een andere Cannondale als vervang fiets terwijl je wacht is het minste wat ik zou eisen.
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
Ik ben in blijde verwachting van mijn 2e vervangkader dit jaar. da beloofd een kostelijke bedoening te worden voor Cannondale .
De wachttijd bedraagt momenteel maar 5à6 weken voor een ander kader. Dat is bijna evenlang als ik met mijn laatste kader gereden heb.
.
Voor de zekerheid heb ik mij nog een 2de Cannondale bijgekocht, kwestie van toch backup te hebben
De wachttijd bedraagt momenteel maar 5à6 weken voor een ander kader. Dat is bijna evenlang als ik met mijn laatste kader gereden heb.
Voor de zekerheid heb ik mij nog een 2de Cannondale bijgekocht, kwestie van toch backup te hebben
-
Dennis
- Mountainbiker
Die mannen zijn al 't zelde als getuigen van Jehova, die willen u ook altijd dingen aanpraten waar ge niet in geïnteresseerd zijtkawa wrote:Moet precies echt een neveneffect zijn van het rijden met een 29er....Edlisjas wrote:Ik vind die nieuwe Cannondales ontzettend mooie fietsen, zeker die met grote wielen ...![]()