Za 11/12/2010 Hertsberge-Oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Transalp
Mountainbiker

Za 11/12/2010 Hertsberge-Oostkamp

Post by Transalp »

zaterdag 11 december 2010

17de BOSSEN VAN VLAANDEREN
ingericht door de Hertetrappers uit Hertsberge

afstanden : 26-33-38-45 km

Parcours : bossen,singletracks,dreven en heel wat private (bos)stukken!!
Heeeeeeel veeeeeel off-road!!!

Inschrijving : Startplaats (Hertsberge, zaal bulscampvelt naast de kerk. Volg afrit nr.9 : E 40 Oostkamp.)

Starten kan : vanaf 8u00 tot 14u00

Prijs : 2,50 € voor vergunninghouders (VBR,WBV,...enz)
4,00 € voor niet-vergunninghouders (dagverzekering inbegrepen)

Wat hebben we nog allemaal te bieden?

- 2 overdekte en verwarmde bevoorradingen
- Bike wash
- Verwarmde wasplaats met warm water
- Gratis hotdog na de rit voor iedere deelnemer
- Gezellige aprèszaal
- Alle dranken aan democratische prijzen

Een bike kan ook gehuurd worden :
Bij Eddy Vandevyvere (Tel.051/65.66.88 of Fax 051/65.81.71)

Verdere info : www.hertetrappers.be, ronny.thys@skynet.be of via dit forum

Merida-VBR Flanders off-road mountainbike cup

Telenet MTB Tours : http://www.telenetmtbtours.be/
Last edited by Transalp on Sun 28 Nov 2010 15:39, edited 1 time in total.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Joepieeeeee
med26
Mountainbiker

Post by med26 »

Zeker aanwezig op deze mooie TT :drunk: :bounce: :bounce: :bounce:

Zondag 16 Januari 2011 11e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken:

Mazie
Mountainbiker

Warm water

Post by Mazie »

Een kleine tip voor de organisatie. Deze week in Gavere gereden. Daar waren ook geen "echte" kleedkamers maar de douches dat die mannen in elkaar geknutseld hebben, daar kunnen velen een punt aan zuigen.
Heb dat toch liever dan een (weliswaar warme) emmer water dat ik over mijn hoofd moet gieten. Verder geen klachten hoor :lol: :lol: :lol:
Superfan
Kerstman

Re: Warm water

Post by Superfan »

Mazie wrote:Een kleine tip voor de organisatie. Deze week in Gavere gereden. Daar waren ook geen "echte" kleedkamers maar de douches dat die mannen in elkaar geknutseld hebben, daar kunnen velen een punt aan zuigen.
Heb dat toch liever dan een (weliswaar warme) emmer water dat ik over mijn hoofd moet gieten. Verder geen klachten hoor :lol: :lol: :lol:

Ge kunt u natuurlijk ook gewoon wassen, ge moet nu nie precies dien emmer water over uw hoofd gieten hoor. :wink: :wink:
't zal toch weer zijn zoals al jaren, een emmerke warm water in een verwarmde tent, met hier en daar blijkbaar wat foto's die op het gemoed van de mannen werkt, 't is van horen zeggen hoor want ik mag daar niet binnen.... :lol: :lol:
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Superfan wrote:
Mazie wrote:Een kleine tip voor de organisatie. Deze week in Gavere gereden. Daar waren ook geen "echte" kleedkamers maar de douches dat die mannen in elkaar geknutseld hebben, daar kunnen velen een punt aan zuigen.

Ge kunt u natuurlijk ook gewoon wassen, ge moet nu nie precies dien emmer water over uw hoofd gieten hoor. :wink: :wink:
't zal toch weer zijn zoals al jaren, een emmerke warm water in een verwarmde tent, met hier en daar blijkbaar wat foto's die op het gemoed van de mannen werkt, 't is van horen zeggen hoor want ik mag daar niet binnen.... :lol: :lol:
Zijde gij daar echt nog nooit binnen geweest???????
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

ooit mijn eeste toertocht(en ook rit op ne fiets die groter is dan 1 km :oops: :oops: ).Dus voor de 4de maal aanwezig op deze klasieker.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

geertje wrote:
Superfan wrote:

Zijde gij daar echt nog nooit binnen geweest???????
'k zou nie willen verantwoordelijk zijn als er ongevallen gebeuren hè. :wink:
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Mazie wrote:Een kleine tip . douches, daar kunnen velen een punt aan zuigen.
Verder geen klachten hoor :lol: :lol: :lol:
Ook geen klachten van verbrande lippen ?? (moptje)Hahaha .
zandduvel
Mountainbiker

Post by zandduvel »

jaaa! Eindelijk is het weer zo ver! Kijk er al naar uit.
Post Reply