zaterdag 11 december 2010
17de BOSSEN VAN VLAANDEREN
ingericht door de Hertetrappers uit Hertsberge
afstanden : 26-33-38-45 km
Parcours : bossen,singletracks,dreven en heel wat private (bos)stukken!!
Heeeeeeel veeeeeel off-road!!!
Inschrijving : Startplaats (Hertsberge, zaal bulscampvelt naast de kerk. Volg afrit nr.9 : E 40 Oostkamp.)
Starten kan : vanaf 8u00 tot 14u00
Prijs : 2,50 € voor vergunninghouders (VBR,WBV,...enz)
4,00 € voor niet-vergunninghouders (dagverzekering inbegrepen)
Wat hebben we nog allemaal te bieden?
- 2 overdekte en verwarmde bevoorradingen
- Bike wash
- Verwarmde wasplaats met warm water
- Gratis hotdog na de rit voor iedere deelnemer
- Gezellige aprèszaal
- Alle dranken aan democratische prijzen
Een bike kan ook gehuurd worden :
Bij Eddy Vandevyvere (Tel.051/65.66.88 of Fax 051/65.81.71)
Verdere info : www.hertetrappers.be, ronny.thys@skynet.be of via dit forum
Merida-VBR Flanders off-road mountainbike cup
Telenet MTB Tours : http://www.telenetmtbtours.be/
Za 11/12/2010 Hertsberge-Oostkamp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Warm water
Een kleine tip voor de organisatie. Deze week in Gavere gereden. Daar waren ook geen "echte" kleedkamers maar de douches dat die mannen in elkaar geknutseld hebben, daar kunnen velen een punt aan zuigen.
Heb dat toch liever dan een (weliswaar warme) emmer water dat ik over mijn hoofd moet gieten. Verder geen klachten hoor

Heb dat toch liever dan een (weliswaar warme) emmer water dat ik over mijn hoofd moet gieten. Verder geen klachten hoor
Re: Warm water
Mazie wrote:Een kleine tip voor de organisatie. Deze week in Gavere gereden. Daar waren ook geen "echte" kleedkamers maar de douches dat die mannen in elkaar geknutseld hebben, daar kunnen velen een punt aan zuigen.
Heb dat toch liever dan een (weliswaar warme) emmer water dat ik over mijn hoofd moet gieten. Verder geen klachten hoor![]()
![]()
Ge kunt u natuurlijk ook gewoon wassen, ge moet nu nie precies dien emmer water over uw hoofd gieten hoor.
't zal toch weer zijn zoals al jaren, een emmerke warm water in een verwarmde tent, met hier en daar blijkbaar wat foto's die op het gemoed van de mannen werkt, 't is van horen zeggen hoor want ik mag daar niet binnen....
Zijde gij daar echt nog nooit binnen geweest???????Superfan wrote:Mazie wrote:Een kleine tip voor de organisatie. Deze week in Gavere gereden. Daar waren ook geen "echte" kleedkamers maar de douches dat die mannen in elkaar geknutseld hebben, daar kunnen velen een punt aan zuigen.
Heb dat toch liever dan een (weliswaar warme) emmer water dat ik over mijn hoofd moet gieten. Verder geen klachten hoor![]()
![]()
Ge kunt u natuurlijk ook gewoon wassen, ge moet nu nie precies dien emmer water over uw hoofd gieten hoor.![]()
![]()
't zal toch weer zijn zoals al jaren, een emmerke warm water in een verwarmde tent, met hier en daar blijkbaar wat foto's die op het gemoed van de mannen werkt, 't is van horen zeggen hoor want ik mag daar niet binnen....![]()
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
ooit mijn eeste toertocht(en ook rit op ne fiets die groter is dan 1 km
).Dus voor de 4de maal aanwezig op deze klasieker.
'k zou nie willen verantwoordelijk zijn als er ongevallen gebeuren hè.geertje wrote:Zijde gij daar echt nog nooit binnen geweest???????Superfan wrote:Mazie wrote:Een kleine tip voor de organisatie. Deze week in Gavere gereden. Daar waren ook geen "echte" kleedkamers maar de douches dat die mannen in elkaar geknutseld hebben, daar kunnen velen een punt aan zuigen.
![]()
Ge kunt u natuurlijk ook gewoon wassen, ge moet nu nie precies dien emmer water over uw hoofd gieten hoor.![]()
![]()
't zal toch weer zijn zoals al jaren, een emmerke warm water in een verwarmde tent, met hier en daar blijkbaar wat foto's die op het gemoed van de mannen werkt, 't is van horen zeggen hoor want ik mag daar niet binnen....![]()