Zo 28/11/2010 Scherpenheuvel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

vandaag om +/- 10u45 vertrokken voor de 45 km
zo goed als geen volk en dus overal op- en doorgeraakt
leuke TT :wink:
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

Rond 10uur vertrokken, leuke tocht, niet te druk, gevarieerd parcours. Chance dat ik de 11-32 gestoken had, want ik kreeg de ketting niet op de 22 vooraan. Alles met de 34 of 42 genomen. Goede intervaltraining gedaan dus vandaag.

Ik kom hier volgend jaar zeker terug!!
de jo
Mountainbiker

Post by de jo »

weet iemand de site van deze club heb gezien dat er pics zijn :-D gewoon om eens terug te blikken :P
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

de jo wrote:weet iemand de site van deze club heb gezien dat er pics zijn :-D gewoon om eens terug te blikken :P
Allereerste bericht op allereerste blad. m.m.m.
cutaway
Mountainbiker

Post by cutaway »

Ook rond 10 uur gestart, ook geen volk gezien (op het parkoer), ook een mini bevoorrading gekregen, maar wel een kerel vlak achter mij steil in den Demer zien gaan! Hem met zijn maten eruit gehaald. Ik denk dat het water koud was. Hopelijk is alles verder nog goed gegaan met den diver.

Verder een mooie toer en op de 45 wel wat asfalt gezien maar veel meer mooie stukken met knappe hellingen. Volgend jaar kom ik terug om te zien wie er nu in den Demer Sukkelt, want als ik me goed herinner is dat verleden jaar ook (bijna?) gebeurt.

Wel bedankt om de toer om te draaien. Het einde van verleden jaar was echt zwaar (2,5 km valsplat, op een karrespoor en wind tegen).
viking
Mountainbiker

Post by viking »

Onze TT rijders komen elk jaar wat toch een redelijk verplaatsing is.

Telkens hebben ze ongeveer dezelfde min-punten op deze TT.
Ze waren met 11 rijders.

Parking te klein ?
Begin echt wel veel asfalt ?
Bevoorrading mager ?
Douche geen water, en was er water dan was het koud?
Kleedkamers te weinig?
Kantine om iets te drinken te klein?

Ik mag veronderstellen dat deze club deze problemen elk jaar heeft? dus toch eens tijd om erover na te denken.

Echter wil niet zeggen dat het geen leuke tocht was. En ja wij komen volgend jaar weer terug.

Betreffende de snelheidsduivels misschien eens tijd dat er mensen zijn die de namen van deze rijders noteren, bedoel de reklame op de t'schirts.
Ik vermoed dat er dan zeker een debat kan starten hoe dit op te lossen.
Tis maar een voorstel

Tot volgend jaar :-D
Glenn92
Mountainbiker
Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380

Post by Glenn92 »

Een mooie tocht daar in Scherpenheuvel ! :-D
Redelijk wat asfalt maar de vele singletracks en klimmekes maakte dat goed.
En de soep was heel lekker =P~ .

Tot de volgende !
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

myst.be wrote:Door omstandifheden laar moeten vertrekken. De tocht zelf was zeer leuk. Enkele pittige klimmetjes en zeer leuke afdalingen. Over de bepijling niets dan lof.
Wel jammer dat er (bijna) niets meer was op de bevoorrading :(
Hoe laat was het toen?
De voorraad soep was er door, en ook de 1300 blikjes Aquarius voor 1360 deelnemers.
Maar Prince koeken, wafels vanille en chocolade, galetjes in 2 versies en bananen waren er nog overvloedig bij het afsluiten.

(Zeer) laat vertrekken heeft zo zijn voor- en nadelen.
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

viking wrote:Onze TT rijders komen elk jaar wat toch een redelijk verplaatsing is.

Telkens hebben ze ongeveer dezelfde min-punten op deze TT.
Ze waren met 11 rijders.

Parking te klein ?
Begin echt wel veel asfalt ?
Bevoorrading mager ?
Douche geen water, en was er water dan was het koud?
Kleedkamers te weinig?
Kantine om iets te drinken te klein?

Ik mag veronderstellen dat deze club deze problemen elk jaar heeft? dus toch eens tijd om erover na te denken.

Echter wil niet zeggen dat het geen leuke tocht was. En ja wij komen volgend jaar weer terug.

Betreffende de snelheidsduivels misschien eens tijd dat er mensen zijn die de namen van deze rijders noteren, bedoel de reklame op de t'schirts.
Ik vermoed dat er dan zeker een debat kan starten hoe dit op te lossen.
Tis maar een voorstel

Tot volgend jaar :-D
Bedankt voor de verre verplaatsing in deze kou.

Een parcours is een hoop afwegingen en beperkingen, en keuzes maken... en ligt jaarlijks op de tekentafel.

Er zijn werken aan de gang in Scherpenheuvel waardoor de parking gedeeltelijk bezet was met kranen en stapels klinkers. De grote wei voor de kantine was onvoldoende berijdbaar gezien het weer van de voorbije weken en bleef dus dicht dit jaar.

In de loop van de voormiddag heeft de geiser van kleedkamer1 het begeven zodat er alleen warm water beschikbaar was in kleedkamer2, waarvoor onze excuses. Vorige jaren was er altijd zeer warm water in beide kleedkamers.

Deze kantine is geen super-accomodatie. We bekijken jaarlijks alle opties, maar het is ook zinloos als je elders 10€ deelname moet rekenen om uit de kosten te komen.

Een paar snelle rijders dit jaar: Jurgen Vandenbroeck, Kevin Deweert, Geert Wellens... :-D

Bedankt voor de feedback.
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

DudeWithBike wrote:Schoon toerke! Aan de zagers over teveel asfalt/veld: kijk nekeer op Google Maps en ge zult zien dat er toch wel enkele kms gereden moeten worden vooraleer je een bos tegekomt dat niet in de broekzak past...

Volgend jaar pensen en hamburgers? Die gingen er zeker in gegaan zijn na die kou! (wel lekker soepke op de bevoorrading, merci!)

Ow ja, da systeem met die Aquarius is echt niet zo praktisch. Op't moment dat ik daar aangereden kwam had ik serieus koude vingers, en dan bij aankomst een koud blik in de hand(schoen) gestopt krijgen helpt daar nie aan... Waarom niet gewoon uitdelen zoals de rest?

Cya next year!
Uitdelen moet kunnen, maar geen voeding in gesloten verpakking, die je anders over de rest van het parcours gaat terugvinden.

Probleem met pensen en hamburgers is de hoeveelheid, en wat bij slecht weer? Misschien een oplossing om een hamburgerkraam te laten komen.
Last edited by Dr.Luke on Mon 29 Nov 2010 01:28, edited 2 times in total.
Post Reply