zo goed als geen volk en dus overal op- en doorgeraakt
leuke TT
Post by mahna-mahna »
Hoe laat was het toen?myst.be wrote:Door omstandifheden laar moeten vertrekken. De tocht zelf was zeer leuk. Enkele pittige klimmetjes en zeer leuke afdalingen. Over de bepijling niets dan lof.
Wel jammer dat er (bijna) niets meer was op de bevoorrading
Bedankt voor de verre verplaatsing in deze kou.viking wrote:Onze TT rijders komen elk jaar wat toch een redelijk verplaatsing is.
Telkens hebben ze ongeveer dezelfde min-punten op deze TT.
Ze waren met 11 rijders.
Parking te klein ?
Begin echt wel veel asfalt ?
Bevoorrading mager ?
Douche geen water, en was er water dan was het koud?
Kleedkamers te weinig?
Kantine om iets te drinken te klein?
Ik mag veronderstellen dat deze club deze problemen elk jaar heeft? dus toch eens tijd om erover na te denken.
Echter wil niet zeggen dat het geen leuke tocht was. En ja wij komen volgend jaar weer terug.
Betreffende de snelheidsduivels misschien eens tijd dat er mensen zijn die de namen van deze rijders noteren, bedoel de reklame op de t'schirts.
Ik vermoed dat er dan zeker een debat kan starten hoe dit op te lossen.
Tis maar een voorstel
Tot volgend jaar
Uitdelen moet kunnen, maar geen voeding in gesloten verpakking, die je anders over de rest van het parcours gaat terugvinden.DudeWithBike wrote:Schoon toerke! Aan de zagers over teveel asfalt/veld: kijk nekeer op Google Maps en ge zult zien dat er toch wel enkele kms gereden moeten worden vooraleer je een bos tegekomt dat niet in de broekzak past...
Volgend jaar pensen en hamburgers? Die gingen er zeker in gegaan zijn na die kou! (wel lekker soepke op de bevoorrading, merci!)
Ow ja, da systeem met die Aquarius is echt niet zo praktisch. Op't moment dat ik daar aangereden kwam had ik serieus koude vingers, en dan bij aankomst een koud blik in de hand(schoen) gestopt krijgen helpt daar nie aan... Waarom niet gewoon uitdelen zoals de rest?
Cya next year!