Zo 28/11/2010 Scherpenheuvel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

Tabula Rasa wrote:benieuwd naar staat parcours kwestie van de bandendruk goed te zetten ... bevroren ondergrond wellicht?
't Was super deze morgen, met een heerlijk winterzonnetje. Alleen wat koude tenen, ik zou morgen maar beter overschoenen aantrekken. Gezweet als een rund.

Het parcours ligt er goed bij. de ondergrond is nog niet bikkelhard, omdat het overdag niet vriest vermoed ik. Ook in de bossen niet zo hard omdat er meer beschutting is. Op sommige plaatsen droog, en andere plaatsen met een modderig bovenlaagje, maar niet te vettig of geen diepe modder. Achterslijklap heb ik kunnen thuislaten. Hier en daar nog een plas met een ijslaagje, voor de liefhebbers om door te vlammen, en voor de anderen om er omheen te rijden. Dat ziet er prima uit voor morgen.

En nu weer aan de slag, en hydrateren (als de Leffe op temperatuur is) :drunk:

Tot morgen!
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

Is die toer te doen met een 12-21 achteraan of zijn er echt korte maar steile klimmetjes bij waarvoor toch best een 11-32 cassette gestoken wordt?
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

Vissie2 wrote:Is die toer te doen met een 12-21 achteraan of zijn er echt korte maar steile klimmetjes bij waarvoor toch best een 11-32 cassette gestoken wordt?
da bergske aan de kroningskapel , vereist wel een klein verzetje , ik weet niet hoevaak ze er tegenop gaan maar , t kan pijn doen daar , als ge goe kunt klimmen , 22 voor 21 achter ...?
zou kunnen ... :-))
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Ik ben nu ondertussen al enige tijd terug en heb ook al genoten van een lekkere brunch van de plaatselijke school in in Korspel.
Vandaag de 25km gedaan wegens de brunch en het stukje net voor de bevoorrading was het mooiste maar wat een volk.
Het leek daar bijna een wandeltocht maar ben blijven zitten en zo overal naar boven gereden.
Ijskoude temperaturen maar dat zonnetje maakt toch veel goed.
Enig minpuntje hier is de parking. Rondrijden om toch dan toch maar ergens in een zijstraatje te kunnen parkeren maar met deze massa kan de organisatie er niet veel aan doen.
Het is jullie vergeven.
nero
Mountainbiker

Post by nero »

:oops: euuuuuuuuuh, mag ik het zegge of nie, ma ik vond het maar zo en zo... Ik heb voor de 35 km gekozen, ik heb de eerste 15 kilometer alleen maar Demer en asfalt gezien... dan toch een 2 tal klimmetjes en dan terug de weide vlakte in... tot overmaat van ramp heb ik géén bevoorrading gezien en op 25 km terug binnen. Ik doe nu toch al héél wa jaren toertochten en dat ik me van splitsing gemist heb is me nog zelden of nooit gebeurd, maar nu dus wel. Waarschijnlijk mijn fout, was natuurlijk nie gebeurt als er een papiertje hing met de mededeling u bevind zich op het 35 km/parcours. Nu ik ben al héél blij dat er TT georganiseerd worden en ik doe er héél graag aan mee, ma vandaag was het voor mij een off-day. Volgende week opnieuw... (alhoewel nu ben ik al 2 weken achtereen aan het zeuren over de parcours, en de organisaties doen altijd zo hun best...)
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Goed geamuseerd , wel redelijk koud gehad. Tof parcours maar het was op sommige momenten er zeer druk op. Toch blij dat ik voor deze ben gegaan. Bedankt organisatie voor deze TT =D> =D> =D> =D>
cureghempiet
Mountainbiker

Post by cureghempiet »

Ik vond er ook heel erg veel asfalt en veldwegen inzitten...in deze streek is er toch bos genoeg dacht ik,enfin vlgde week pecrot,das zowieso pittiger
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Kan iemand mij de 45km gps-track bezorgen?
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

cureghempiet wrote:Ik vond er ook heel erg veel asfalt en veldwegen inzitten...in deze streek is er toch bos genoeg dacht ik,enfin vlgde week pecrot,das zowieso pittiger
Jep, maar als ze de temperaturen geven dat ze nu voorspellen, met overdag tot -7 denk ik toch te passen.
roelp
Mountainbiker

Post by roelp »

Post Reply