'k Heb de leuning van mijn zetel kapot geknepen!
Veldrijden 2010-2011
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Vandaag gans de dag in Gavere gaan kijken en een leuke cross gezien. Spanning tot de laatste meter! Het publiek werd gewoon gek in de sprint! Zo mogen er nog veel crossen volgen! Al bij al lag het parcours er nog heel goed bij, veel beter berijdbaar dan vorig jaar.
Negatief was alweer het gedrag van wat supporters die onder de linten moeten doorkruipen om het parcours over te steken, ipv de veilige doorgangen te gebruiken waar stewards staan. Toen ik hem erop wees (nadat hij mij tamelijk brutaal opzij duwde met zijn met bier gevulde vetpens) begon diene mens dan nog eens te dreigen dat hij mij ineen ging slaan... tof volk op de cross! 't Zal weer duren tot er enen een crosser omver loopt.
Negatief was alweer het gedrag van wat supporters die onder de linten moeten doorkruipen om het parcours over te steken, ipv de veilige doorgangen te gebruiken waar stewards staan. Toen ik hem erop wees (nadat hij mij tamelijk brutaal opzij duwde met zijn met bier gevulde vetpens) begon diene mens dan nog eens te dreigen dat hij mij ineen ging slaan... tof volk op de cross! 't Zal weer duren tot er enen een crosser omver loopt.
- King of the Hill
- Mountainbiker
Post by King of the Hill »
SD2E wrote:Nee Wellens zet ik maar na 8 voor Gavere...King of the Hill wrote:Je bent 4) Wellens vergetenSD2E wrote:En wie wint er zondag in Gavere? Voor mij 1)Nys 2)Albert 3)Stybar 5) Van Tornout 6)Pauwels 7)Arnouts...
En zaterdag rijden ze ook he, GVA in Hasselt.![]()
Aja voor Hasselt Stybar op 1 en dan.....
- R1ALAIN
- Mountainbiker
- Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC
Bij deze quote lag ik plat van het lachen.
Dit is de nagel op de kop
Da's typisch aan zo'n volkje die zich gans de dag laat vollopen en dan gaat beginnen dreigen. Ik denk dat het maar goed 45 seconden zal duren tegen dat em afgepeigerd aan de kant staat.
Dit is de nagel op de kop
Da's typisch aan zo'n volkje die zich gans de dag laat vollopen en dan gaat beginnen dreigen. Ik denk dat het maar goed 45 seconden zal duren tegen dat em afgepeigerd aan de kant staat.
cyclebot wrote:als zo'n dikkerd wil vechten, moet je hem doen lopen
na anderhalve minuut heb je hem op zijn knieën
- den mountenbiker
- Mountainbiker
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
allé de grote 3 staan er weer zoals vorig jaar
niels gewonnen in kokhijde gevolgd door stybar,nys en wellens als 5de
morgen gieten (komaan nys
)
niels gewonnen in kokhijde gevolgd door stybar,nys en wellens als 5de
morgen gieten (komaan nys
Last edited by devil biker on Sun 28 Nov 2010 12:15, edited 1 time in total.