28/11/'10 De LOTTO PANNE BEACH ENDURANCE
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Waar kan je als toeschouwer het meeste spektakel zien?
Ik ken de strandstrook in De Panne. Graag uw indicatie van daar uit vertrekkend.
Ik ken de strandstrook in De Panne. Graag uw indicatie van daar uit vertrekkend.
- sliekfretter
- Mountainbiker
- Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach
Post by sliekfretter »
Op de aangelegde bult op het strand van De Panne , dit is juist aan het verlengde van de Zeelaan , dus als we de meet voor het eerst gepasseerd zijn en op de dijk richt Koksijde gaan komt dan 300tal meter de aangelegde bult , daar in het naar beneden rijden krijg je het meeste spektakel , overkop gaan en stuurmanskunst in het mulle zand.Motorbiker wrote:Waar kan je als toeschouwer het meeste spektakel zien?

- mtb-stinus
- Mountainbiker
Post by mtb-stinus »
MTB: klaar, Ikke:klaar, uitrusting:klaar, goe weer:gevraagd en gekregen.
Da belooft voor morgen, afspraak op het strand zou ik dan zeggen.
Da belooft voor morgen, afspraak op het strand zou ik dan zeggen.
- Misty
- Mountainbiker
- Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
Denk nie dat da zo veel minder gaat bollen en het ligt er nu toch wat harder bij......en met al die kmtrs in uw benen moogt ge da nie voelenGhastly wrote:ik heb wat tegenslag... achterste big apple ontploft met tubless maken, geen meer in de winkel, continental speedking niet luchtdicht te krijgen... Dan maar RaRa achteraan, big apple vooraan!
Hopelijk lukt dat ook...
Misty ,