BIKESPORT ASSE

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

joeke wrote: Volgens mij niet.
Ik ben er vanavond nog langs gereden.
Het enige dat ik er nog zie hangen is het paneel buiten aan de muur.
Verder is mijns inziens alles leeg.

Kristof van Eigthy aid doet nog wel het onderhoud van de vorken, maar deze is gelegen aan de kerk (in de gebouwen van garage Depage in Tervuren).

OK

En stefaan de mechanieker die daar werkte, waar zou die zitten?
kristof-taurine
Mountainbiker

probike

Post by kristof-taurine »

Ben er geweest, in nossegem, word een concept store cannondale, stefaan en nog iemand die bij probike werkte, doen nu deze winkel

En Kristof van 88+ heeft niks meer te maken met dit alles, hij houd zich enkel bezig met het mooiste product van cannondale :-D
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

En wat gebeurt er dan met ProBike ?
kristof-taurine
Mountainbiker

Gaat dicht, staat over te nemen dacht ik !
sliderman!
Mountainbiker

Post by sliderman! »

BAIK Nossegem
Cannondale and triathlon store

02/253.56.51
Last edited by sliderman! on Fri 31 Dec 2010 19:43, edited 1 time in total.
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

d'Er is een rechtszaak aan de gang tussen BikeSport en "die nieuwe winkel". Iets in verband met een niet nagekomen overname van Probike en vreemde transacties. Eens benieuwd hoe dat gaat uitdraaien.
Smirnoff103
Mountainbiker

Post by Smirnoff103 »

Wat is er nu precies aan de hand met bikesport ?
Ik heb er een bestelling geplaats midden november, en nog steeds niks ontvangen. Bellen helpt niet (nemen niet op) en nog minder mailen.

Het bedrag stond in credit op mijn homebanking maar werd uiteindelijk niet afgetrokken v Visa rekening zelf.
Zal deze orde dus helemaal niet meer doorgaan en mag ik die ergens anders bestellen ?
Want ik heb naar dat telefoonnummer die hierboven vermeld stond gebeld en die persoon kende die mensen niet persoonlijk v bikesport maar zei dat die nog steeds actief waren #-o :-k
kristof-taurine
Mountainbiker

Manman, diene huidige eigenaar van bike sport is ne schone winkel echt naar de kloten aant helpen ze, tis nog te veel da ze opnemen

Heb zelf uit vertrouwelijke bron vernomen da hij geen cannonale meer kan krijgen.
Dejavu
Mountainbiker

Post by Dejavu »

Ben nu al aan mijn derde fiets toe en moet zeggen ben super content van hen. Zeker de mogelijkheden van het opbouwen van je fiets ben nu terug vertrokken van een standaard Scott Scale 20 2011 en deze gewijzigd naar eigen afmontage. Super service gekregen en super prijs gehad.

Er is wel veel gewijzigd op gebied van personeel waardoor de shop nu volledig wordt gerund door Roald en de mekaniek wordt verzorgd door Patrick, een echte stiele man zeker op gebied van tuning.

Just het probleem van de telefoon dat klopt sinds Roald alles alleen doet geeft hij steeds voorrang aan de klanten in de winkel.

Kort gezegd zijnde ben ik er al vier jaar klant en ben er zéér tevreden van en krijg je steeds scherpe prijzen nog scherper als Barracuda - Van Eyck - Salden - Futurumshop enz .....
Smirnoff103
Mountainbiker

Post by Smirnoff103 »

Euhm dejavu, enige mogelijkheid om met die persoon dan in contact te komen zodat ik weet of mijn bestelling gecancelled is ?

Heb geen zin om 2x dezelfde schoenen hier te hebben (daar ik bij een andere winkel ze gekocht heb ondertussen)
Post Reply