Zo 28/11/2010 Aartrijke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ProRidley
Mountainbiker

Post by ProRidley »

Prachtige foto's van parcour,Zalig dat bruggeke!!hopelijk sneeuwt het niet teveel dat we heb zien liggen :P
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

ProRidley wrote:Prachtige foto's van parcour,Zalig dat bruggeke!!hopelijk sneeuwt het niet teveel dat we heb zien liggen :P
en dan heb je de brug bij tolpe nog niet gezien
uhh, ik eigenlijk ook :oops: niet want ze wordt maar zaterdag gelegd :lol:
foto's daarvan zaterdagavond op dit forum
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

[quote="veeteeteetje"]Joehoe!!! De aanhouder heeft (were) gewonnen :bounce: :bounce: :bounce: (o)

Kee gistern Traxer gezien en jeet zeer an zien rebben...
J'is van zienen Terril gedundert #-o #-o :cry:

Je kan nie goe lachen voe de moment.

Kej gieder dikkerst nog een paar kluchten voe te vertellen ip zienen après??? :lol: :lol:

Ik meuge ol van olles gaon proeven bie Traxerinneke van roent 08.30... :bounce: :bounce:
QM
Mountainbiker

Re: Lendelede - 28/11

Post by QM »

bikerslust wrote:Het blijft opvallend stil rond deze organisatie. En twee weken later staat Lendelede nog eens op de kalender.
Iemand info over de organisatie van zondag e.k?
Vorig jaar heb ik Lendelede gereden en was op zich geen mis tochtje maar na het lezen van deze heb ik de indruk dat Aartrijke net iets leuker/gezelliger/luidruchtiger/unieker :lol: gaat worden dus bij redelijk weer trek ik naar Aardrijke, bij (veel) sneeuw gaat het misschien terug het voor mij dichterbij zijnde Lendelede worden..
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

den wakkere bakker gits wrote:zal der zondag jammer genoeg niet kunnen bij zijn
Door men linker knie gegaan en t'zal voor ne volgende zijn vrees ik :evil: :cry:
aha, vandaar da ge schreef da je in de lappenmand lag, hopelijk niet te ernstig, spoedig herstel.
Zal hier helaas ook nie kunnen zijn. Zaterdagavond feestje en dochterlief moet relatief vroeg afgehaald worden bij schoonbroere Emmanuel :wink: :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Gigi (Tetters Torhout) wrote:
veeteeteetje wrote:Joehoe!!! De aanhouder heeft (were) gewonnen :bounce: :bounce: :bounce: (o)

Kej gieder dikkerst nog een paar kluchten voe te vertellen ip zienen après??? :lol: :lol:

Ik meuge ol van olles gaon proeven bie Traxerinneke van roent 08.30... :bounce: :bounce:
Git der toch altid die bevoordeeld zin,hé.
Eigie een Vip-koarte,miskien???
slik20
Mountainbiker

Post by slik20 »

amai tis hier nog een beetje aan het sneeuwen (torhout) hopelijk ligt het zondag er een beetje te doen bij!!
ik rij eigenlijk echt niet graag op een bevroren ondergrond maar voor aartrijke maak ik toch een uitzondering
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Gigi (Tetters Torhout) wrote:
veeteeteetje wrote:Joehoe!!! De aanhouder heeft (were) gewonnen :bounce: :bounce: :bounce: (o)

Die ribben pruttelen inderdaad nog straf tegen :( maar dat zal me niet beletten om aan te zetten (hola- een dichter :lol: ) - het zal in ieder geval niet aan het tempo van vorig jaar kunnen zijn... :oops: EN een extra tijdslot op mijn deuren te monteren 8)
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

@Traxer : Dan is dat toch niet om mee te lachen....Pijnlijke ribben :-D :-D
Don't worry,we maken er wel een tochtje van op Z-tempo.....

@Motorbiker : Heb je voor zondag nu nog een plaatsje vrij???
Dit omdat pepeetje overweegt om eventueel mee te gaan.....

En welk uur wordt uw Formule 1-start een feit???
stoempe
Mountainbiker

vtt-aartrijke

Post by stoempe »

Tot mijn grote spijt zal ik deze aan mij moeten laten voorbijgaan wegens ziekte. :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Post Reply