BIKESPORT ASSE

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

marathonmountainbiker wrote:nie alleen den telefoon hé...mails beantwoorden ze steeds voor de verkoop...nadien niks meer,kan toch niet hé!!
Zaterdag maak ik voor den 2de keer de verre verplaatsing maar het gaat hunnen beste dag nie zijn vrees ik!!
Wegblijven uit dienen winkel. Zijn afzetters...
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

MC Tim wrote:Wegblijven uit dienen winkel. Zijn afzetters...
[-X Da's allesbehalve correct - ik ga steeds gewoon ter plaatse, ben super tevreden van de flexibiliteit (als je bv een fiets koopt en je wenst wat te veranderen is dit nooit een probleem, je krijgt de winkelprijs van het onderdeel dat ze terugnemen), en als je elders voor een item een betere prijs hebt gezien, passen ze zonder probleem de prijs aan.

Ik lees veel geblaat over de economische inspectie e.d die gestuurd zou worden. En, waar blijven de follow- up posts?
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

madskatingcow wrote:
[-X Da's allesbehalve correct - ik ga steeds gewoon ter plaatse, ben super tevreden van de flexibiliteit (als je bv een fiets koopt en je wenst wat te veranderen is dit nooit een probleem, je krijgt de winkelprijs van het onderdeel dat ze terugnemen), en als je elders voor een item een betere prijs hebt gezien, passen ze zonder probleem de prijs aan.

Ik lees veel geblaat over de economische inspectie e.d die gestuurd zou worden. En, waar blijven de follow- up posts?
Ik heb één keer iets besteld via de shop, dikke miserie mee gehad.
Verschillende keren iets op de site gezien waarvan de prijs me enorm aanstond, naar daar gereden en altijd is het iets. Of de prijs klopte niet, of ze hadden belachelijk lage stock waardoor alles direct weg was.
De prijzen op hun site zijn er gewoon om mensen te lokken en om meer te verkopen. (wat natuurlijk de 99% van de sites doet, maar die houden zich tenminste aan hun beloftes)

Die gasten doen niets anders dan beloven, maar hebben totaal geen invloed op hun leveranciers. Daar zien ze me echt nooit meer.

Ik kan alleen afgaan van mijn ervaringen. Eén keer kan je ergens misvaren, maar als er telkens iets scheelt, dan begint een mens toch op den duur wantrouwen te krijgen...
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Is die winkel niet dezelfde eigenaar dan in Tervueren?In de week langs gereden en die winkel staat leeg,dacht nochtans dat die overgenomen was door een vroegere baas van Belgacom.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik heb er nog nooit iets besteld maar wel al enkele keren langs geweest want de shop is op amper 10 km van de deur en meestal zijn ze dan wel redelijk hulpvaardig. Behalve de laatste keer hebben ze ons serieus aan het lijntje gehouden bij aankoop van een SID race die op hun site redelijk scherp geprijsd was maar nooit in stock was noch na bestelling.
Op de duur zeiden ze dan zomaar leuk " als ge op een andere plaats deze vork kunt kopen dan houden wij u zeker niet tegen " #-o #-o #-o #-o .

MaC'Red 8)
VaMalder
Mountainbiker

Post by VaMalder »

marathonmountainbiker wrote:Het blijft maar duren hé...dat die gasten niet stoppen met hun webshop begrijp ik nie!Op hun website vind ik een maand geleden de Formula R1 carbon remmen aan een zeer scherpe prijs (499 euro).Ik stuur mailtje om te vragen of de prijs inclusief de remschijven is en ik krijg direct positief antwoord via mail.2 dagen later rij ik vanuit Antwerpen naar Ternat om eerst en vooral vast te stellen dat die mannen al enkele maanden verhuist zijn...dit nieuwe adres is echter tot op vandaag niet aangepast op hun website!!Eénmaal de nieuwe winkel gevonden te hebben bewonder ik het carbonnen setje in de glazen kast maar krijg 5 minuten later te horen dat dat setje niet verkocht word,dat dient als voorbeeld maar ze zullen me binnen 2à3 dagen eentje opsturen....ik betaal het volledige bedrag en ondertussen zijn we 3 weken verder en nog steeds niets.Wat me vooral stoort is dat er nu plots niet meer geantwoord wordt op mijn mails en den telefoon kunnen ze beter afsluiten want die nemen ze nooit op.Nu heb ik hier op het forum vastgesteld dat ik niet alleen ben..integendeel...niets dan klachten over deze winkel.Eén ding weet ik zeker...van mij zijn ze nog nie vanaf!!!!Als een artikel uit stock is daar kan ik inkomen maar zaken doen is niet alleen verkopen...mails & telefoons beantwoorden hoort nu eenmaal ook bij de job!
Buiten het feit dat het niet correct is en dat de service te wensen overlaat kan ik enkel zeggen dat je beter met een voorschot werkt met zulke bedragen.
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

roger wrote:Is die winkel niet dezelfde eigenaar dan in Tervuren?In de week langs gereden en die winkel staat leeg,dacht nochtans dat die overgenomen was door een vroegere baas van Belgacom.
Dat was inderdaad het geval, en zou door iemand van Belgacom overgenomen zijn. Site http://www.probike.be is toch nog altijd actief.
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

madskatingcow wrote:
roger wrote:Is die winkel niet dezelfde eigenaar dan in Tervuren?In de week langs gereden en die winkel staat leeg,dacht nochtans dat die overgenomen was door een vroegere baas van Belgacom.
Dat was inderdaad het geval, en zou door iemand van Belgacom overgenomen zijn. Site http://www.probike.be is toch nog altijd actief.
2weken geleden langsgefietst: stond idd leeg

rumours:

één v/d uitbaters is naar Z-A vertrokken en
de andere heeft de boel wat later verkocht
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

VaMalder wrote:
marathonmountainbiker wrote:Het blijft maar duren hé...dat die gasten niet stoppen met hun webshop begrijp ik nie!Op hun website vind ik een maand geleden de Formula R1 carbon remmen aan een zeer scherpe prijs (499 euro).Ik stuur mailtje om te vragen of de prijs inclusief de remschijven is en ik krijg direct positief antwoord via mail.2 dagen later rij ik vanuit Antwerpen naar Ternat om eerst en vooral vast te stellen dat die mannen al enkele maanden verhuist zijn...dit nieuwe adres is echter tot op vandaag niet aangepast op hun website!!Eénmaal de nieuwe winkel gevonden te hebben bewonder ik het carbonnen setje in de glazen kast maar krijg 5 minuten later te horen dat dat setje niet verkocht word,dat dient als voorbeeld maar ze zullen me binnen 2à3 dagen eentje opsturen....ik betaal het volledige bedrag en ondertussen zijn we 3 weken verder en nog steeds niets.Wat me vooral stoort is dat er nu plots niet meer geantwoord wordt op mijn mails en den telefoon kunnen ze beter afsluiten want die nemen ze nooit op.Nu heb ik hier op het forum vastgesteld dat ik niet alleen ben..integendeel...niets dan klachten over deze winkel.Eén ding weet ik zeker...van mij zijn ze nog nie vanaf!!!!Als een artikel uit stock is daar kan ik inkomen maar zaken doen is niet alleen verkopen...mails & telefoons beantwoorden hoort nu eenmaal ook bij de job!
Buiten het feit dat het niet correct is en dat de service te wensen overlaat kan ik enkel zeggen dat je beter met een voorschot werkt met zulke bedragen.
Voorschot niks voorschot [-X Achteraf dan weer problemen om uw geld terug te zien, boter bij de vis of anders niks !!!!
Roeki
Mountainbiker

Post by Roeki »

madskatingcow wrote:

Kan dit alleen maar bijtreden, terplaatse steeds superservice! Heb er ook al verschillende keren een tijdje in de winkel rondgehangen, wat sommige mensen durven vragen, de eigenaar had daar nog veel geduld mee volgens mij.
Post Reply