tjiens , deze zomer bijna 3000km gedaan met de Evo 2.0, is m'n vast zomerbandje voor in het speelbos kluisbos, VL Ardennen, verkenningsritten HMRigolleM wrote:Maar een kut geluid en zeer fragiel (lekrijden)hANDYman wrote:furious fredjes monteren voor op de baansnel genoeg en toch lekker comfortabel
baanbanden op mountainbike
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
't gaat hier toch om een band om mee op de weg te rijden???RigolleM wrote:Idem dito, dient enkel om een laag gewicht op de weegschaal te krijgen, daarna leg je een 'echte' MTB band erophANDYman wrote:RigolleM wrote: Maar een kut geluid en zeer fragiel (lekrijden)! Super Moto 2.35 van Schwalbe is mega grip en zeer sterk!
toch niet met melk erin??
en je wilt dus zeggen dat bij een FF de melk geen lekjes dicht?? straf
Leer eens lezen! Ik heb nergens geschreven dat de melk geen gaatjes dicht in een FF band!hANDYman wrote:'t gaat hier toch om een band om mee op de weg te rijden???RigolleM wrote:Idem dito, dient enkel om een laag gewicht op de weegschaal te krijgen, daarna leg je een 'echte' MTB band erophANDYman wrote:
toch niet met melk erin??
en je wilt dus zeggen dat bij een FF de melk geen lekjes dicht?? straf
Ik vond/vind het nochtans best meevallen qua uitzicht.KUBA wrote:Baanbanden op nen MTB zijn als MTB banden op nen koersfiets , als een tang op een varken dus...
maar k'moest het even kwijt.
Enkele maanden geleden mocht ik enkel op verharde weg rijden en heb me toen als tijdelijke oplossing de semislick Schwalbe Silento II (26x1.75) aangeschaft.
Ondertussen staan deze banden (na 150- max. 200km) terug te koop, vermits ik weer met de gewone mtb-banden mag rijden.
Last edited by MTBike on Wed 24 Nov 2010 23:17, edited 1 time in total.
-
bostrippertje
- Mountainbiker
Post by bostrippertje »
vorig jaar schwalbe kojak 1.35 aangeschaft
vlot rijden, gene platten tuut, alles oké
dit jaar wil ik ze terug monteren..
miljaar, klote****
ik heb al gevloekt!!
Waarom, tis mij een raadsel maar tis precies alsof die gekrompen zijn
Echt veel miserie om die op mn wielen te krijgen..
de furious freds lonken
trouwens ook nog nooit mee platgereden
vlot rijden, gene platten tuut, alles oké
dit jaar wil ik ze terug monteren..
miljaar, klote****
ik heb al gevloekt!!
Waarom, tis mij een raadsel maar tis precies alsof die gekrompen zijn
Echt veel miserie om die op mn wielen te krijgen..
de furious freds lonken
trouwens ook nog nooit mee platgereden
-
thompsonbiker
- Mountainbiker
Post by thompsonbiker »
ik heb gekozen voor de geax streetrunner 26x1.25
11,95 euro bij Van Eyck te aalter
11,95 euro bij Van Eyck te aalter