http://www.nano-bike-parts.de/Carbon-Ti ... panner-Set
welk zijn goede en lichte snelsluiters
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
Dennis
- Mountainbiker
Ik vind die eerste generatie van Tune net de beste snelspanners die ik heb gehad. De nieuwere met carbon in de hendel klemmen wel niet zo hard, maar heb hier nog geen problemen mee ondervonden. Ook kraken de Tune's nooit, wat ik met andere snelspanners al wel heb ondervonden. Heb ook al wel gehoord van het loskomen van de kcnc snelspanners maar heb hier nog geen probleem mee gehad op de racefiets. Ik denk dat door titanium asjes je de snelspanner wel vaster moet zetten dan met stalen asjes, doordat titanium wat rekt misschien?
- endorfin
- Mountainbiker
Dat klopt, is van dezelfde firma.Dennis wrote:Die Force Flow zijn trouwens gewoon KCNC met een ander hendeltje. Worden zelfs door KCNC gemaakt. Ik heb ooit KCNC's besteld en in het zakje zaten dezelfde als de Force.
Force flow is wel wat lichter dan de kcnc, 2 gram ofzo
Heb die 3j geleden gekocht, toen op een beurs (eurobike) die mensen kunnen overtuigen mij zo een setje te verkopen.
En de oude tune's zijn idd ook best goed, toch al beter dan die nieuwe met carbon hendel.