opitterbos trackjes

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Ik heb de afwatering gemaakt maar had niet het juiste materiaal om het bij te vullen. Gelukkig zijn er nog meehelpers. Komt dus nog in orde met onze zonken en diepe modderpoelen...

Zaterdagvoormiddag wil ik de zone aan het voetbalterrein afwerken. Het begin ( track uitstippelen) doe ik vanavond en vrijdag. Zin om zaterdag met schup mee te helpen? ik heb enkel hark en hak :oops:
meeuwer mountainbikers
Mountainbiker

goe bezig

Post by meeuwer mountainbikers »

Hallo glimburger,zeker goe bezig ,die van meeuwen zijn niet tegen single tracks,ga eind van de week verkennen.
,als ik iemand bezig zie kom ik een praatje slaat.
Kenzonator
Mountainbiker

Post by Kenzonator »

Ben net terug van de bos. Onze vriendelijke jager had weer zijn werk gedaan hebben met 6 man weer alles moeten opruimen:/, hoop voor hem dat ik hem nooit op heterdaad. Zaterdag zal ik in de namiddag eens langskomen met de schup. Greetz
Roel K
Mountainbiker

Post by Roel K »

Ik ben ook net terug. goed geamuseeerd, alleen op het laatste z**knat geworden :evil: .
Last edited by Roel K on Fri 03 Dec 2010 23:05, edited 1 time in total.
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Zonet de tweede afdaling aan het voetbalterrein hersteld, samen met nog een lekker technisch lusje. Daar moet zaterdag verder gewerkt worden. Ik had eerst gedacht de rit in Maasmechelen te rijden maar omdat men zaterdag mijn nieuwe PC komt installeren moet ik dicht bij huis blijven. Vrijdag ga ik wel al de tracks maken. Heb er zin in. grote voordeel is dat de jagers er niet mogen komen.

Die jagers zullen na nieuwjaar wel opgeven. Dan is de vergunde jacht gedaan.Ieder zijn hobby hé. Het blijven helaas wel sukkels om zo takken op de tracks te blijven gooien. Ik heb verleden zondagmorgen met hem gepraat en hij deed heel normaal. Als ik hem weer tegenkom zal ik hem ns zeggen hoe we het "appreciëren". De bos is zijn eigendom niet dus moet hij zich schikken aan de voorschriften uit zijn jachtvergunning.

allé, tot vrijdag of zaterdag. Met een beetje geluk zijn alle paden dan na zondag terug berijdbaar en kunnen we terug ervan genieten.
der jan
Mountainbiker
Location: heb gene bike heb ne crossfiets (colnago) en ne koersvelo( Wilier)

Post by der jan »

ik ben van mieve alle eigenlijk van roy ma heb gebouwd met vrouwtje in wieshage en ik vind het gewoon weg goed ma ja vroeger toen ik jong was zeiden ze een roy altijd die van mieve lopen 20 joar achter, het enigste wa ze in mieve kunne is zuipe en kermisviere
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Gisteren eens gaan biken in opitter met de lampjes, ZALIG !
Kenzonator
Mountainbiker

Post by Kenzonator »

Zaterdag ga ik normaal de paadjes vrij maken van sneeuw enz
Dus kan er zondag wel goed gefietst worden.
Gr.
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Ik heb gepland de laatste afgesloten track boven parallel aan het voetbalterrein vrij te maken van de takken. Dan is eindelijk alles een beetje terug open. Wie weet zien we elkaar wel.

Hoe laat één en ander gaat gebeuren weet ik nog niet. Ik moet beetje klaar staan voor dingen thuis maar ik denk in de late voormiddag.
Kenzonator
Mountainbiker

Post by Kenzonator »

Hoi iedereen.
Even een update over het parcours hier in opitter. Ben vandaag weer druk in de weer geweest om de paadjes blader vrij te maken. Achter het voetbalterrein zijn ze volop bomen aan het afzagen daarmee dat we alleen de lussen aan de kiezelgroeve hebben vrij gemaakt. Voor mensen die zondag willen komen rijden, als jullie het brede pad naast de kiezelgroeve omhoog rijden zien jullie bijna boven rechts een padje liggen als jullie dat volgen zijn jullie op het parcours en kunnen jullie niet meer verkeerd rijden. Gr.
Last edited by Kenzonator on Sat 11 Dec 2010 09:59, edited 1 time in total.
Post Reply