Zo 28/11/2010 Aartrijke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

Traxer wrote: @ de forumbikers: op aandringen van veeteeteetje heeft de groendienst mijne 'persoonlijke singletrack" van 250 meter weer vrij gemaakt. #-o Toegang enkel met lidkaart en starten met de forumers. De prez heeft het voorrecht om hem te testen (na een km of 4 op het parcours). Maximale stuurbreedte is beperkt (k'zal het nog eens afmeten...) en hij mag niet ondergesneeuwd zijn... :wink: Een chrono kan ook nog altijd... Nen 'apres' is voorzien ten huize Traxerinneke - als ge proper zijt - :lol:

Tot zondag op 'den Aertrieksen bergh'
Kijk er al naar uit, :bounce:
moet ik mijn wandelschoenen meebrengen of is 't trackske voor Jan met de pet (lees= helm) ook haalbaar? :wink:
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

veeteeteetje wrote:Joehoe!!! De aanhouder heeft (were) gewonnen :bounce: :bounce: :bounce: (o)
MERCI hé voor 't aanhouden... =D>

Tot zundag... :wink:
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

hoe kan ik de forumbikers herkennen want heb me daar ook bij aangesloten , lijkt me tof om zo mensen te leren kennen op mtb ritten
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Ook aanwezig !!! Bij droog weer, met foto-apparaat.
Zal 2 bikers uit Buggenhout meebrengen en hen inwijden op onze Westvlaamse grond. Start om 8h30, dus niet gelijk met de forumtrein, want zij bollen 1h20 met de wagen om in Aartrijke te geraken! =D> =D> =D>
Zij die de trein van 8h missen kunnen dus nog de tweede van 8h30 nemen...
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

follow wrote:hoe kan ik de forumbikers herkennen want heb me daar ook bij aangesloten , lijkt me tof om zo mensen te leren kennen op mtb ritten
Hier de president: (we gaan momenteel deur-aan-deur met een marsepijnverkoop om hem een nieuwe fiets te kopen :^o)
Image

Enkele andere forumbikers kan je hier herkennen: http://picasaweb.google.com/werner.degr ... mines2010#
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

we komen met 5!!
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

na een paar dagen van relatieve rust :oops: :oops:
post ik nog een foto in de reeks Pollet
Pollet 2
Image
een gloednieuw stukje
Last edited by marcievus on Wed 24 Nov 2010 14:28, edited 1 time in total.
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

en omdat het zolang duurde ook pollet 3
Image
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

:evil: :evil: ](*,) ](*,) Kan er niet bij zijn, zit namelijk met een lubago in mijnen zetel. :evil: :cry:
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

follow wrote:hoe kan ik de forumbikers herkennen want heb me daar ook bij aangesloten , lijkt me tof om zo mensen te leren kennen op mtb ritten
Ze kunnen bij momenten tamelijk luidruchtig zijn ook. :roll:
Post Reply