BASSMAN wrote:De terrils komen meer naar het einde,maak u maar geen te grote illusies,daar komen maar zelden rijdende bikers tot bovenKraura wrote:Precies een pittig tochtje! Present!
Hoeveel extra km zijn die 2 terrils en komen die in't begin of op't einde vd tocht?.Men kan ze ook links laten, tenzij men van het prachtige uitzicht wil genieten.
Men rijdt ook enkele paden van de tt van as.
Za 27/11/2010 Maasmechelen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Re: Maasmechelen
Ben dan wel eens benieuwd wat jullie van onze regio vinden.Per4M! wrote:Wij komen voor de eerste maal uit het Brugse om bij jullie de streek eens te verkennen. Hopelijk valt de tocht mee.
- xtremebiker
- Mountainbiker
Post by xtremebiker »
Gewoon een van de betere tochten in Belgie mag men stellen . Ik raad ze ook ten zeerste aan bij mijn Facebook vrienden trouwens
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Re: Aanwezigheid
Hallo,even een black out of wa.Kijk éérste bladzijde.Rekka wrote: Moeten of kunnen we ergens inschrijven?
Haha, ja sorry. Ik dacht dat ik nauwkeurig gelezen had, maar blijkbaar heb ik iets over het hoofd gezien. Zal eens fantsoenlijk nagaan wat er allemaal staat. Er staat ook zoveel informatie, en ik zit op het werk dus kan er niet teveel tijd aan besteden (toch niet zoveel als ik zou willen).
Merci voor de referentie en sorry voor de overlast :)
Merci voor de referentie en sorry voor de overlast :)
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ik zal proberen daar aanwezig te zijn, ' t is nie te ver van thuis uit
Mag ik de TT in omgekeerde richting doen, ' t is nog minder ver te rijden en ik betaal bij aankomst ....
Mag ik de TT in omgekeerde richting doen, ' t is nog minder ver te rijden en ik betaal bij aankomst ....
-
Offshore
- Mountainbiker
- Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper
Tiens, is de TT korter als je in omgekeerde richting rijdtVos in de bossen wrote:Ik zal proberen daar aanwezig te zijn, ' t is nie te ver van thuis uit![]()
Last edited by Offshore on Thu 25 Nov 2010 13:21, edited 1 time in total.