Zo 28/11/2010 Scherpenheuvel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

The Doctor 46 wrote:Waarschijnlijk kom ik ook, maar als ge de weerberichten moet geloven zal de temperatuur niet veel boven het nulpunt komen.
Dan maar rijden dat het zweet je van de rug loopt....

:wink:
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

:-({|=

Ik kom ook af en wel met 2 bikers, dit is er echt wel om vragen johand :^o , lang leve de pers(forum)vrijheid

Soit, een tocht met de nodige hoogtemeters en technische stukjes erin maken dat deze altijd gesmaakt word door ons.
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

De lus die door Testelt komt is dat de grote lus?
Het plan is om daar aan te pikken en zo verder te rijden langs de inschrijving. Dan zit ik niet met dat gedoe om fietsendrager te monteren.
pukkie89
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"

Post by pukkie89 »

MTB team Jong Jut ook aanwezig :-D
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

-JP- wrote:De lus die door Testelt komt is dat de grote lus?
Het plan is om daar aan te pikken en zo verder te rijden langs de inschrijving. Dan zit ik niet met dat gedoe om fietsendrager te monteren.
Alle lussen komen door Testelt, kwestie van de splitsing te volgen voor de langere lussen.
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker

Post by Knappe rappe rosse Raf »

Hoi,
kunnen we ergens een plannetje vinden van deze tocht. Zou eventueel ook vanuit Tielt-Winge met de fiets komen en ergens op parcour willen springen (of toch doen alsof). Dan naar inschrijving, betalen, ene drinken en verder parcour volgen.
Cross-groeten,
KrrR,
Butch
Mountainbiker

Post by Butch »

ik ben vooral benieuwd naar de staat van het parcours. wat regen sneeuw en dan vrieskou...puur mountainbiken wordt het :-). Al 2 jaar na mekaar schitterende toch gereden hier! Ik kijk er al naar uit! :bounce:
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

In Testelt zijn alle lussen gemeenschappelijk? Of moet ik daar oppassen om niet op de kleine afstand tercht te komen?
Dr.Luke wrote: Alle lussen komen door Testelt, kwestie van de splitsing te volgen voor de langere lussen.
Drinoow
Mountainbiker
Location: Trek Topfuel 9.9 SSL, Madone 6.9SSL, Lynksey pro 29

Post by Drinoow »

Waar precies komt de tocht door Averbode gereden, misschien van plan om daar aan te pikken?
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Dr.Luke wrote:
The Doctor 46 wrote:Waarschijnlijk kom ik ook, maar als ge de weerberichten moet geloven zal de temperatuur niet veel boven het nulpunt komen.
Dan maar rijden dat het zweet je van de rug loopt....

:wink:
Het is te hopen dat het dan ook over mijn voeten loopt, want daar zit meestal het probleem :(
Maar heb nu van die warmte patch gaan halen die je maar ene keer kunt gebruiken en overschoenen , hopelijk nu geen kou voeten meer :-)
Post Reply