In principe ook aanwezig zondag.
Trouwens ... welk adres is dat? Kwestie dat ik weet waar ik moet zijn zondag :)
Zo 28/11/2010 Aartrijke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Conoscitore
- Mountainbiker
Voor zover ik mij kan herinneren, komt deze TT Torhout uit, hé? Is het mogelijk om ergens in Torhout, liefst eigenlijk rond 't Hoge, op het parcours te komen? En bevind ik me dan op het grote parcours? Als dat niet zo is, dan zal ik omwille van tijdgebrek toch met de fiets naar Aartrijke moeten, en dan de kleine tocht rijden om op tijd terug thuis te zijn...
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
De Warande zit alvast in hun parcours, maar vraag me niet in welke afstand. Gezien de meeste parcoursbouwers en -organisatoren (oa. Baziel en Marcievus) van Aartrijke ook lid zijn van de TOF konden we ons parcours van vrijdag en zondag in de Warande laten staan voor de TT Aartrijke. Meteen driedubbel gebruik van het werk en materiaal en zodoende kan ik hem eindelijk ook eens rijdenleulinho wrote:Voor zover ik mij kan herinneren, komt deze TT Torhout uit, hé? Is het mogelijk om ergens in Torhout, liefst eigenlijk rond 't Hoge, op het parcours te komen? En bevind ik me dan op het grote parcours? Als dat niet zo is, dan zal ik omwille van tijdgebrek toch met de fiets naar Aartrijke moeten, en dan de kleine tocht rijden om op tijd terug thuis te zijn...
Zeker tot zondag
Baziel, Marcievus en vrienden: veel succes na de vele inspanningen gewenst!
Rond de de 8 a 9 Km De LEFFE staat al koud en de jenever ookpanbiker wrote:Vandaag ook een pijltje zijn hangen juist voor mijn deur, hoeveel kilometer zou ik hier hebben baziel, kwestie van nog voor 11u te kunnen inschrijven als van hier vertrek,anders kom ik eerst naar de zaal,zet de leffe maar al koel![]()
- Traxer
- Kerstman
@baziel: heb dat nieuwe stukske al gezien, hoor...
Welke verassingen heb je nog in petto???
@ de forumbikers: op aandringen van veeteeteetje heeft de groendienst mijne 'persoonlijke singletrack" van 250 meter weer vrij gemaakt.
Toegang enkel met lidkaart en starten met de forumers. De prez heeft het voorrecht om hem te testen (na een km of 4 op het parcours). Maximale stuurbreedte is beperkt (k'zal het nog eens afmeten...) en hij mag niet ondergesneeuwd zijn...
Een chrono kan ook nog altijd... Nen 'apres' is voorzien ten huize Traxerinneke - als ge proper zijt -
Tot zondag op 'den Aertrieksen bergh'
@ de forumbikers: op aandringen van veeteeteetje heeft de groendienst mijne 'persoonlijke singletrack" van 250 meter weer vrij gemaakt.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Joehoe!!! De aanhouder heeft (were) gewonnen
Ik zal deze -streng maar rechtvaardig- ne keer beoordelen
Moet ik ook mijn "BIS" bordje meebrengen uit vervlogen tijden????
Ik zal deze -streng maar rechtvaardig- ne keer beoordelen
Moet ik ook mijn "BIS" bordje meebrengen uit vervlogen tijden????
@ filiep 72 en bresciani : 4 km (en geen 10) moeten we meekunnen met de forummers. Ofwel starten we een 5-tal minutjes eerder. Als ik aan de start al geraak.......Traxer wrote:@baziel: heb dat nieuwe stukske al gezien, hoor...![]()
@ de forumbikers: op aandringen van veeteeteetje heeft de groendienst mijne 'persoonlijke singletrack" van 250 meter weer vrij gemaakt.Toegang enkel met lidkaart en starten met de forumers. De prez heeft het voorrecht om hem te testen (na een km of 4 op het parcours). Maximale stuurbreedte is beperkt (k'zal het nog eens afmeten...) en hij mag niet ondergesneeuwd zijn...
Een chrono kan ook nog altijd... Nen 'apres' is voorzien ten huize Traxerinneke - als ge proper zijt -
![]()
-
bikerslust
- Mountainbiker
Lendelede - 28/11
Post by bikerslust »
Het blijft opvallend stil rond deze organisatie. En twee weken later staat Lendelede nog eens op de kalender.
Iemand info over de organisatie van zondag e.k?
Iemand info over de organisatie van zondag e.k?