Zo 28/11/2010 Aartrijke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Conoscitore
Mountainbiker

Post by Conoscitore »

In principe ook aanwezig zondag.
Trouwens ... welk adres is dat? Kwestie dat ik weet waar ik moet zijn zondag :)
BAZIEL
Mountainbiker

Post by BAZIEL »

[quote="Conoscitore"]In principe ook aanwezig zondag.
Trouwens ... welk adres is dat? Kwestie dat ik weet waar ik moet zijn zondag :)[/quote

De inschrijving is in de kantine van het voetbalplein van KVV Aartrijke, Aartrijkestraat 65 te Aartrijke (baan Aartrijke-Torhout)
leulinho
Mountainbiker

Post by leulinho »

Voor zover ik mij kan herinneren, komt deze TT Torhout uit, hé? Is het mogelijk om ergens in Torhout, liefst eigenlijk rond 't Hoge, op het parcours te komen? En bevind ik me dan op het grote parcours? Als dat niet zo is, dan zal ik omwille van tijdgebrek toch met de fiets naar Aartrijke moeten, en dan de kleine tocht rijden om op tijd terug thuis te zijn...
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

leulinho wrote:Voor zover ik mij kan herinneren, komt deze TT Torhout uit, hé? Is het mogelijk om ergens in Torhout, liefst eigenlijk rond 't Hoge, op het parcours te komen? En bevind ik me dan op het grote parcours? Als dat niet zo is, dan zal ik omwille van tijdgebrek toch met de fiets naar Aartrijke moeten, en dan de kleine tocht rijden om op tijd terug thuis te zijn...
De Warande zit alvast in hun parcours, maar vraag me niet in welke afstand. Gezien de meeste parcoursbouwers en -organisatoren (oa. Baziel en Marcievus) van Aartrijke ook lid zijn van de TOF konden we ons parcours van vrijdag en zondag in de Warande laten staan voor de TT Aartrijke. Meteen driedubbel gebruik van het werk en materiaal en zodoende kan ik hem eindelijk ook eens rijden :bounce:

Zeker tot zondag :bounce: voor mijn eerste deelname aldaar :oops:
Baziel, Marcievus en vrienden: veel succes na de vele inspanningen gewenst!
panbiker
Mountainbiker

Post by panbiker »

Vandaag ook een pijltje zijn hangen juist voor mijn deur, hoeveel kilometer zou ik hier hebben baziel, kwestie van nog voor 11u te kunnen inschrijven als van hier vertrek,anders kom ik eerst naar de zaal,zet de leffe maar al koel :drunk: :drunk:
BAZIEL
Mountainbiker

Post by BAZIEL »

panbiker wrote:Vandaag ook een pijltje zijn hangen juist voor mijn deur, hoeveel kilometer zou ik hier hebben baziel, kwestie van nog voor 11u te kunnen inschrijven als van hier vertrek,anders kom ik eerst naar de zaal,zet de leffe maar al koel :drunk: :drunk:
Rond de de 8 a 9 Km De LEFFE staat al koud en de jenever ook #-o #-o
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

@baziel: heb dat nieuwe stukske al gezien, hoor... :-D

Welke verassingen heb je nog in petto??? :roll:

@ de forumbikers: op aandringen van veeteeteetje heeft de groendienst mijne 'persoonlijke singletrack" van 250 meter weer vrij gemaakt. #-o Toegang enkel met lidkaart en starten met de forumers. De prez heeft het voorrecht om hem te testen (na een km of 4 op het parcours). Maximale stuurbreedte is beperkt (k'zal het nog eens afmeten...) en hij mag niet ondergesneeuwd zijn... :wink: Een chrono kan ook nog altijd... Nen 'apres' is voorzien ten huize Traxerinneke - als ge proper zijt - :lol:

Tot zondag op 'den Aertrieksen bergh'
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Joehoe!!! De aanhouder heeft (were) gewonnen :bounce: :bounce: :bounce: (o)

Ik zal deze -streng maar rechtvaardig- ne keer beoordelen :-D
Moet ik ook mijn "BIS" bordje meebrengen uit vervlogen tijden????
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Traxer wrote:@baziel: heb dat nieuwe stukske al gezien, hoor... :-D

Welke verassingen heb je nog in petto??? :roll:

@ de forumbikers: op aandringen van veeteeteetje heeft de groendienst mijne 'persoonlijke singletrack" van 250 meter weer vrij gemaakt. #-o Toegang enkel met lidkaart en starten met de forumers. De prez heeft het voorrecht om hem te testen (na een km of 4 op het parcours). Maximale stuurbreedte is beperkt (k'zal het nog eens afmeten...) en hij mag niet ondergesneeuwd zijn... :wink: Een chrono kan ook nog altijd... Nen 'apres' is voorzien ten huize Traxerinneke - als ge proper zijt - :lol:

Tot zondag op 'den Aertrieksen bergh'
@ filiep 72 en bresciani : 4 km (en geen 10) moeten we meekunnen met de forummers. Ofwel starten we een 5-tal minutjes eerder. Als ik aan de start al geraak.......
bikerslust
Mountainbiker

Lendelede - 28/11

Post by bikerslust »

Het blijft opvallend stil rond deze organisatie. En twee weken later staat Lendelede nog eens op de kalender.
Iemand info over de organisatie van zondag e.k?
Post Reply