vulkan eiffel marathon 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
Is zeker te doen met een vaste vork want echt technische stukken zitten er niet in. het merendeel van het parkoer loopt over bredere boswegen die redelijk modder bestendig zijn. :colors:
-
Guest
Post by Guest »
Ik heb daar vorige week nog gereden en zelfs na een stortbui blijft het daar relatief droog. Door de poreuze ondergrond trekt het water direct weg. Een beetje modder kan, maar gene echte slijk. Ik heb daar trouwens meerdere bikers met een vaste voorvork zien rijden. E is een enkele afdaling waar ge hem gaat missen, maar dat is nooit onoverkomelijk.
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Ik heb er 2 weken geleden gereden en er een streek met 2 gezichten gezien : de brede boswegen zijn gemakkelijk berijdbaar maar als je op singletracks gestuurd wordt, kan het wel glibberig worden. Zelfs mijn Jimmy's zijn enkele keren vol gelopen.maurice wrote:Ik heb daar vorige week nog gereden en zelfs na een stortbui blijft het daar relatief droog. Door de poreuze ondergrond trekt het water direct weg. Een beetje modder kan, maar gene echte slijk. Ik heb daar trouwens meerdere bikers met een vaste voorvork zien rijden. E is een enkele afdaling waar ge hem gaat missen, maar dat is nooit onoverkomelijk.
Vaste voorvork of niet : moet kunnen (super technisch is het daar zeker niet) maar geef mij toch maar wat vering, 't is tenslotte voor 100km dat ge vertrekt en wat comfort (of het gebrek er aan) weegt dan ook door.
Heb twee vraagskes hopelijk is er iemand die me kan helpen!!!
1. Heb me vandaag pas ingeschreven, zou ik dan nog alles thuis toegestuurd kunnen krijgen (nummer, inschrijvingsbewijs) ?? Of zou ik het ginder moeten afhalen??
2. Weet er iemand een camping die vlakbij is of is er ergens plaats voorzien waar je goed een tentje of zo kan opzetten, want als ik dat zo hoor slaap ik beter in den auto dan in de sporthal!
Thanks!!!
1. Heb me vandaag pas ingeschreven, zou ik dan nog alles thuis toegestuurd kunnen krijgen (nummer, inschrijvingsbewijs) ?? Of zou ik het ginder moeten afhalen??
2. Weet er iemand een camping die vlakbij is of is er ergens plaats voorzien waar je goed een tentje of zo kan opzetten, want als ik dat zo hoor slaap ik beter in den auto dan in de sporthal!
Thanks!!!
-
Guest
Post by Guest »
Er is net buiten Daun, richting "shalkenmären /manderscheid"een jeugdherberg je kunt dat wellicht bij de organisatie navragen. Gewoon vanuit Daun richting bovenstaande, een beetje verder ligt een vliegveldje en de dronkenturm. Bij de jeugdherberg is een groot grasveld waar je vast wel je tentje kan opslaan. het is van daaruit ongeveer 3 km tot in het centrum ( alles bergaf).flip wrote:Heb twee vraagskes hopelijk is er iemand die me kan helpen!!!
Thanks!!!
[quote="flip"]Heb twee vraagskes hopelijk is er iemand die me kan helpen!!!
quote]
Krijgen we dat thuisgestuurd ? Kheb toch nog niets ontvangen ?
quote]
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Je moest dat aanduiden tijdens je inschrijving - misschien kan je het nog veranderen dat je de papieren thuis wil krijgen - kost nen euro of 2.tarzan wrote:flip wrote:Heb twee vraagskes hopelijk is er iemand die me kan helpen!!!
quote]
Ik heb dat ook gevraagd maar nog niets ontvangen.
IVM jeugdherberg : die zit vol maar het graspleintje is inderdaad een idee -
als je wil checken of je daar met je tent terecht kan stuur je misschien best een mail naar jh-daun@t-online.de .
- rallymaster
- Mountainbiker
Post by rallymaster »
ik vertrek vrijdag reeds met de caravan en heb nog plaats voor 2 personen om te slapen.
Ik was van plan om met de tent te gaan, normaal waren we met twee, maar ik was nog net op tijd om in te schrijven, maar mijne kameraad was te laat.rallymaster wrote:ik vertrek vrijdag reeds met de caravan en heb nog plaats voor 2 personen om te slapen.
Dus ik zoek eventueel nog wel mensen om mee af te spreken, daarom hoef ik niet perse bij u te slapen, als ik me tentje ergens in de buurt kan zetten, zou 't ook al tof zijn.