Za 27/11/2010 Gavere

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Za 27 november : Gavere

Post by fietsertjeAnn »

Iemand wat info over deze tt ?
Welke kant gaat deze tocht uit : meer richting Zottegem of andere kant ?
Deze tt nog nooit gereden.
Gerlitzen
Mountainbiker

Post by Gerlitzen »

Normaal de andere kant : Zingem, Lozer, Mullem, Huise : wat vergelijkbaar met Kruishoutem op 11/11 maar minder zwaar.

Zottegem kan je zondag vanaf de Bevemgemse vijvers verkennen :-)
nielske111
Mountainbiker

Post by nielske111 »

aanwezig
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik rij deze ook nog eens, intussen al een jaar of 6-7 geleden dat ik die nog gedaan heb.

Is het trouwens nog steeds te wassen met de emmer? :-D Niet dat ik hem nodig zal hebben want ik denk deze te rijden van thuis uit zodat ik aan een goeie 75-80km kom.
nielske111
Mountainbiker

Post by nielske111 »

Deze MTB organisatie neemt een zachte aanloop vanuit de Scheldestreek om over te gaan in het licht heuvelende landschap van de Vlaamse Ardennenuitlopers. Landwegen, Vlaamse kasseien en prachtige fietspaadjes wisselen elkaar af en slingeren rond prachtige dorpjes als Lozer, Huise, Wannegem, Mullem en Ouwegem waarna het zachte landschap rond Asper en Zingem het sluitstuk vorm van een boeiende tocht. Voor de jongsten ( Kids ) is er een volledig afzonderlijk parcours in en rond Gavere - website: http://www.devrijevogelsnazareth.be/

Soep / water / sportdrank / fruit / peperkoek en talrijke Klaashapjes zijn de bevoorradingsingrediéénten / douches M/V / bewaakte fietsparking / bikewash / technische bijstand Fietsen Luc Dhondt / pechdienst / Nieuw 1° KLAASCYCLOTOCHT 25/50 km met bevoorrading

Na afloop KLAASGESCHENK waarbij KLAAS en PIET zorgen dat U gezien wordt
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Reed deze 2 jaar terug, niet al te lastig, en de douches waren zelf inééngeknutseld, maar zéér goed.
Denk van hier ook nog eens te rijden.
Geen stukken van de cyclocross wedstrijd erbij ? Zou wel leuk zijn ...
Isaac
Mountainbiker

Post by Isaac »

Heb deze rit al gereden en ik moet zeggen dat de Bloso-route schoonder was. Kan nu natuurlijk aangepast zijn. We zien wel. Wordt kiezen tussen Tielt of Gavere.
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

blijkbaar wat weinig info is het de verplaatsing waard vanuit Middelkerke ?

Staat van het parcours ???

Hopelijk krijg ik wat meer info de komende dagen :roll:

:wink:
bikerslust
Mountainbiker

Post by bikerslust »

Men verwijst naar hun website voor meer info, maar daarop is er gene enkele info te zien omtrent hun eigen tocht. Jammer, want ik moet nog kiezen voor zaterdag welke ik ga rijden, en zo is het wel moeilijk kiezen, vooral omdat ik deze nog nooit heb gereden en toch wel een klein beetje concreet weet, staat van parcours, bijzondere aandachtspunten op parcours, enz.
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

bikerslust wrote:Men verwijst naar hun website voor meer info, maar daarop is er gene enkele info te zien omtrent hun eigen tocht. Jammer, want ik moet nog kiezen voor zaterdag welke ik ga rijden, en zo is het wel moeilijk kiezen, vooral omdat ik deze nog nooit heb gereden en toch wel een klein beetje concreet weet, staat van parcours, bijzondere aandachtspunten op parcours, enz.
De staat van het parcours gaan we maar zaterdagochtend weten, in ieder geval is de kans vrij groot dat er 's ochtends een sneeuwlaagje ligt.
Post Reply