Zo 21/11/2010 Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

Vickster wrote: Sommige zeggen dank u en doen dat, sommigen zeggen ook "doe maar rustig, 't is voor iedereen zondag" :-D
voila, meer moet dat niet zijn
die klojo's worden er op "hun wedstrijden" wss ook compleet afgereden
en reageren hun frustraties dan maar af op dien éné die ze zelf kunnen inhalen

tip: steek een 180mm schijf vooraan, dan kan je ze uitremmen (o)
SharkBite
Mountainbiker

Post by SharkBite »

iemand een idee waar we de foto's kunnen bekijken?
fujiboy
Mountainbiker

Post by fujiboy »

SharkBite wrote:iemand een idee waar we de foto's kunnen bekijken?
Ik heb bij het bestuur geinformeerd en daar weet niemand van een fotograaf af,dus ik denk da thet een prive fotograaf was,als iemand meer weet mag hij dit altijd bekend maken via deze topic
viking
Mountainbiker

Post by viking »

Ziehier een kort verslagske hoe wij onze TT hebben ervaren.

Onze club was met negen personen aanwezig:

Al vlug liet de tocht zijn troeven zien, door schoon heuvelachtig landschap reden we allemaal samen richting bevoorrading. Toch kwam er al gauw wat schifting. Gezien de zwarte van de hellingen was dat uiteraard niet abnormaal. Bruno bleef al puffend en kuchend zweren bij zijn groot verzet. Dat groot verzet is natuurlijk relatief want hij stond al op zijne kleine vanvoor! Alleszins kwamen we min of meer samen aan de bevoorrading aan... tot onze grote verbazing. Daar zagen we door de dichte mist nog net Jordy en grootva die voor onze ogen aan de steile klim na de bevoorrading begonnen. De bevoorrading kwam redelijk vroeg, nl op 19km van de 46km. Na de bevoorrading ging het meteen steil bergop in een klim die maar geen einde leek te kennen. Door de gevallen bladen was het zaak om niet te slippen en stil te vallen. Al vlug was er weer afscheiding en namen Joeri en zijne kameraad het voortouw. Daarachter hing het nog wat samen al hing Bruno aan de rekker. Enkele hellingen later ging ook ik er vandoor op zoek naar Joeri en zijn compagnon. Joeri kwam ik even later tegen bergop, al leek het alsof hij achteruit reed in plaats van vooruit, zo traag reed hij nog... :-) ik vermoed dat hij overmoedig geweest was in zijn poging om bij zijne maat te blijven (zijne maat die meedoet aan wedstrijden nota bene). Een beke later kwam ik nog juist in het wiel van Joeri zijne maat toen we al aan de afspuitstand aankwamen na 46km. Het tochtje had nog wat langer mogen duren want het was ne schone toer! Niet veel later kwamen Nico, Kim en zijne maat door de mist. Ze hadden de Joeri nog ingehaald en ter plekke gelaten. Van onze Bruno geen spoor... Bruno had alweer tegenslag, hij had alweer plat gereden! Volgens zijn zoon was er opzet in het spel om toch maar niet den hele toer te moeten rijden...

De afspuitstand was dikke chapeau voor de organisatie, ik denk wel 15 afspuitplaatsen met voldoende water! De douches waren veelbelovend tot we er onder stonden. Plaats genoeg maar... alweer... koud water!!!! Eenmaal in de grote zaal hadden we besloten om op de tombola te wachten (Miss string had daar uiteraard niks mee te maken). Al een chance de we da gedaan hadden want we hadden toch gene prijs zeker!!! Bruno won een schoon gourmet/gril ding van Piet Huusentruuut! Dus uiteindelijk toch alleman content!

Alles bijeen is deze tocht een aanrader! Goei organisatie, veel seingevers, kortom dik in orde!

Wat cijfers: 46km - 450hoogtemeters - gem. hartslag 154 - gem. 19,8km/u

Cunextyear!

Tekst was van een van onze leden vond hem tof om te lezen dus geplaatst
Post Reply