nieuwe lay-out forum
Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
-
Van Cot
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word
maar die knoppen maken het wat overzichtelijker en gebruiksvriendelijker, dit is wat mij betreft het enge minpunt op het feit na dat het minder mooi is, maar als het voor de limiet is kan ik daar goed mee leven, maar een simpel zwart kaderke volstaat ook al als knop en het is direct vele overzichtelijker.
- phille
- Mountainbiker
we moeten ons er eens over buigen, het is zo dat er vrij weinig kan veranderd worden en dit layout zijn die we moeten overnemen. Zo ook dus de keuze om GEEN blokje te nemen want de reden van deze template was, speed reductie ook voor de ontwerpers
Euh diene sig van u gaat ook ni echt leuk zijn als iedereen da begint te doen
Euh diene sig van u gaat ook ni echt leuk zijn als iedereen da begint te doen
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Euhhh...ik vond de vorige "theme" prettiger(duidelijker), daarnaast ben ik zeker geen fan van avatars...is het niet mogelijk om het zo te maken dat gebruikers het vorige thema kunnen gebruiken zonder de avatars, of nog beter dat iedereen in zijn profiel kan bepalen of hij avatars en ook foto's wil laden of niet?
En wanneer dit niet kan of men wil het niet....zou je dan bijv. van:
Trouwens...verwijder bericht staat er twee keer.
En wanneer dit niet kan of men wil het niet....zou je dan bijv. van:
iets vanReageer met quote Bewerk/Verwijder dit bericht Naar boven Verwijder dit bericht
kunnen maken?Reageer met quote | Bewerk/Verwijder dit bericht | Naar boven | Verwijder dit bericht
Trouwens...verwijder bericht staat er twee keer.