nieuwe lay-out forum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

een sjans dat hier nog slimme mensen rondlopen he ;-)
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

maar die knoppen maken het wat overzichtelijker en gebruiksvriendelijker, dit is wat mij betreft het enge minpunt op het feit na dat het minder mooi is, maar als het voor de limiet is kan ik daar goed mee leven, maar een simpel zwart kaderke volstaat ook al als knop en het is direct vele overzichtelijker.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

we moeten ons er eens over buigen, het is zo dat er vrij weinig kan veranderd worden en dit layout zijn die we moeten overnemen. Zo ook dus de keuze om GEEN blokje te nemen want de reden van deze template was, speed reductie ook voor de ontwerpers

Euh diene sig van u gaat ook ni echt leuk zijn als iedereen da begint te doen :oops:
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

zal ze dan aanpassen, is eigenlijk een gewoonte vanop PC-forum's waar er altijd achter gevraagd werd (spec's van de PC dus).
fishlipz
Mountainbiker

Post by fishlipz »

nice job gasten, proper en in mijn kleur =P~
mvg Ed
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Eindelijk wordt mijne pols ontlast =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
m-joosen
Mountainbiker

Post by m-joosen »

Tja het is weer eens anders. :) De contrasten van de kleuren zijn niet zoals ik ze graag zien. [-X Maar ik ben natuurlijk niet de enige die hierover beslist. Vernieuwing is natuurlijk altijd goed =D> , zeker als het praktischer is. Maar de kleuren ................. [-X [-X [-X
Dominique
Mountainbiker

Post by Dominique »

Euhhh...ik vond de vorige "theme" prettiger(duidelijker), daarnaast ben ik zeker geen fan van avatars...is het niet mogelijk om het zo te maken dat gebruikers het vorige thema kunnen gebruiken zonder de avatars, of nog beter dat iedereen in zijn profiel kan bepalen of hij avatars en ook foto's wil laden of niet?
En wanneer dit niet kan of men wil het niet....zou je dan bijv. van:
Reageer met quote Bewerk/Verwijder dit bericht Naar boven Verwijder dit bericht
iets van
Reageer met quote | Bewerk/Verwijder dit bericht | Naar boven | Verwijder dit bericht
kunnen maken?

Trouwens...verwijder bericht staat er twee keer.
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Er wordt nog gesleuteld aan de layout. De huidige versie is zeker niet de definitieve versie.

In welke mate het nog zal veranderen... das nog niet helemaal duidelijk.
viper
Mountainbiker

Post by viper »

Verandering van spijs vergt gewenning. Maar het verwijderen van de knoppen is maar niks, anderzijds is het scrollprobleem nu van de baan.
Post Reply