Zo 28/11/2010 Aartrijke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
JA shit ti toopn da die forumbende niet heel den tijd in de weg ga rijden zeBresciani wrote:Yep, vorig jaar was ik ook van de partij... schitterend tochtje![]()
Dit jaar zie'k dat wellicht de volledige FORUMbende ook naar hier afzakt dus zal ik mij bij de groep aansluiten...![]()
Enhopen da'k na bijna 2 maand niks, nog meekan in de eerste kilometers
![]()
Grtz @ all
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
En wanneer zijn de heren forummers van plan te starten?
K'vrees dat were voor dag en dauw zal zijn zekers , zo zal k'nooit ne keer kunnen komen kijken welk zootje ongeregeld dat da eigenlijk is en ulle verblinden me m'n groen monsterke.
@ bakker , in uw weg rijden , t'ja want stel nu ne keer dat ge met uw voorwiel aan ene z'n achterwiel hapert en.......

K'vrees dat were voor dag en dauw zal zijn zekers , zo zal k'nooit ne keer kunnen komen kijken welk zootje ongeregeld dat da eigenlijk is en ulle verblinden me m'n groen monsterke.
@ bakker , in uw weg rijden , t'ja want stel nu ne keer dat ge met uw voorwiel aan ene z'n achterwiel hapert en.......
Dit wordt ongetwijfeld "the place to be" om DE supertocht van het jaar te kunnen rijden. Na het mooie tochtje te ichtegem en Torhout zal dit, aan de foto's te zien, een mooie apotheose zijn van alle TT daar in deze mooie streek!!
Dus zondagmorgen voor dag en dauw van de partij!!!!!!
Alleen hopen dat de weergoden niet al te veel "water" in het eten strooien
Dus zondagmorgen voor dag en dauw van de partij!!!!!!
Alleen hopen dat de weergoden niet al te veel "water" in het eten strooien
-
Cristal biker
- Mountainbiker
Post by Cristal biker »
Was vorig jaar m'n 1 ste TT ooit, en had hier onmiddellijk de smaak te pakken. Zal dit jaar zeker terug van de partij zijn. Nu hopen dat het deze week droog blijft.
Geen zorgen, no pain.Bresciani wrote:Yep, vorig jaar was ik ook van de partij... schitterend tochtje![]()
Dit jaar zie'k dat wellicht de volledige FORUMbende ook naar hier afzakt dus zal ik mij bij de groep aansluiten...![]()
Enhopen da'k na bijna 2 maand niks, nog meekan in de eerste kilometers
![]()
Grtz @ all
Wanneer het allemaal niet zo goed loopt, laat u dan maar uitzakken tot het allerlaagste level.
Zet u een kwartiertje op een bank. Tel maar een beetje bomen.
Dan -net wanneer u het wachten beu bent- kom ik eraan en kun je met mij mee wandelen.
Deze morgen de koekjes en de drank bijgehaald voor de bevoorradingen en ook nog wat prijzen gaan kopen voor de tombola. Wij hebben een 60 tal prijzen met als hoofdprijs natuurlijk de prachtige mountainbikefiets. Deze namiddag samen met jurgos de afspuitinstallaties klaargemaakt en dan nog een beetje gebeden voor mooi weer voor zondag
Zal deze avond wat vroeg gaan slapen want morgen weer vroeg uit de veren om ons bepeilingswerk verder te zetten.
We houden jullie op de hoogte
Zal deze avond wat vroeg gaan slapen want morgen weer vroeg uit de veren om ons bepeilingswerk verder te zetten.
We houden jullie op de hoogte