Za 27/11/2010 Maasmechelen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Gps is vaak meer dan route alleen hé. Trapkadans, hartslag, tijd....
Ne mens gaat er al bijna niet meer zonder kunnen. :oops: waar is de tijd van het stafkaartlezen en werken met kompas...

Gewoon zeggen dat de tracklog niet mag gebruikt worden is al OK lijkt me. De echte mtb-ers begrijpen dat wel en weten ook dat niemand iets heeft aan een route die je niet kan rijden door afsluitngen, prive-doortochten en zo. Ik zou nooit iemand een onrijdbare route geven.

Als ik het geregeld krijg wil ik zaterdag wel even toertje komen rijden.
Zal zo wie zo last minute beslissing worden.
flikkie
Mountainbiker

Post by flikkie »

Volledig akkoord met voorgaande commentaren - gebruik GPS niet om TT na te rijden - gebruik GPS om persoonlijke gegevens bij te houden en snelheid/afstand zo correct mogelijk te volgen - gebruik verbieden is niet correct - ga geen ander kilometertellertje monteren om 1 ritje te rijden en zonder is dan weer niet plezant - verbieden=niet komen - deftige MTBers overtreden geen wetten/houden zich aan afspraken => moet voor een organisatie voldoende zijn
kingston
Mountainbiker

Post by kingston »

iemand een idee van de hoogtemeters?
Scotty2
Mountainbiker

Post by Scotty2 »

The Muddevils uit Sint-Amands zullen net als vorig jaar weer van de partij zijn als de weersomstandigheden het toelaten... :bounce: :bounce: :bounce:
Offshore
Mountainbiker
Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Post by Offshore »

kingston wrote:iemand een idee van de hoogtemeters?
Reed de TT niet in 2009, maar in 2008 haalde ik 732 hm op 54 km. Aan de magnifieke info van Johnny =D> te zien komen we dezelfde hindernissen tegen. Dat wordt dus een stevig tochtje, zeker naar Limburgse maatstaven. Ik heb er graag een autorit van 300 km h/t voor over. Wat ook bijzonder op prijs te stellen valt, zijn de gespreide starturen. Daardoor ligt het deelnemersveld uit elkaar en geraak je nooit in opstoppingen geblokkeerd (of rij je niemand in de weg in mijn geval :-? ). Wie nog ritten van dit gehalte kent mag ze me gerust aanraden.
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Precies een pittig tochtje! Present!

Hoeveel extra km zijn die 2 terrils en komen die in't begin of op't einde vd tocht?
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

Ik ga ook proberen deze te rijden.
Nog nooit een slechte tocht gereden in deze streek.
Geweldig gebied om te biken. Aanrader
saiko
Test team

Post by saiko »

Offshore wrote: Dat wordt dus een stevig tochtje, zeker naar Limburgse maatstaven.
Limburg heeft meer te bieden als ge denkt. Dit wordt stevig tochtje vanwege de 2 terrils, voor de rest blijven heel veel mooie technische stukken links liggen omdat groenbeheer ze niet toelaat om te rijden in grote massa....
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Kraura wrote:Precies een pittig tochtje! Present!

Hoeveel extra km zijn die 2 terrils en komen die in't begin of op't einde vd tocht?
De terrils komen meer naar het einde,maak u maar geen te grote illusies,daar komen maar zelden rijdende bikers tot boven :lol: .Men kan ze ook links laten, tenzij men van het prachtige uitzicht wil genieten.

Men rijdt ook enkele paden van de tt van as.
saiko
Test team

Post by saiko »

in de zomer zijn de terrils goed te doen, als het nat is en als er al 500 man heeft staan wandelen moet ik ook soms afstappen bij den eerste
Post Reply