Zo 21/11/2010 Roosdaal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
La Machine De Guerre
Mountainbiker

stilletjes sterven...

Post by La Machine De Guerre »

Beetje laat vertrokken,had gehoopt mijn gebuur mee te krijgen maar die lag nog in coma wegens iets te overdreven drankgebruik...
Toch nog verschoten van het pak volk dat net als ik maar vertrok om 9u00
Maar ik zag iets later waarom;de meeste verkozen de korte afstanden...
En 48Km is inderdaad niet zoveel, we rijden regelmatig ritten van 70,90Km en meer,maar deze rit kan je wel degelijk pijnigen als je je krachten niet doseert!
Ik reed niet snel,kon overal netjes blijven peddelen mits een beetje slalommen en "surplassen" (de charme van een rit met meer dan 1000 deelnemers) en passeerde de laatste 10Km een paar zombies die hun bougie iets te vroeg hadden opgebrand (blijkbaar was die energiedrank bij de laatste bevoorrading niet straf genoeg).
Het was trouwens ook in die laatste 10Km dat het moeilijkste klimmetje zat; wie daar geen aanloopje nam en niet het goede spoor koos over die betonnen tegels,kon zich laten troosten door een trouwe Wolfkes medewerker die duidelijk van het schouwspel genoot [-X
Mooie rit,de afspuitstand was in orde en de douches met hun sympathieke hendeltjes werden netjes onderhouden...
Kortom,tot volgend jaar!
Hopelijk zal "meneer Wim" dan wel uit zijn nest geraken :oops:
franky
Mountainbiker

Post by franky »

Misty wrote:Aan de organisatie......dit was af =D> niks maar dan ook niks op aan te merken
met plezier nog eens een paar mannen gezien van "het eerste uur" van Mountainbike.be (den tijd van de blauwe lintjes) 8) [/img]
jdl
Mountainbiker

Post by jdl »

zoals elk jaar wast hier weer dik in orde.. khad et parcours in een slechtere staat verwacht, maar het was overal heel goed te doen..

proficiat aan de wolfkes en tot volgend jaar :-)
cat woman
Mountainbiker

Post by cat woman »

't Was ons weer een genoegen om jullie allen te mogen ontvangen.
Bedankt en tot volgend jaar. =D>
_Nico_
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 ('10) / Eddy Merck Easton 7000 Racing ('05) / Diamant ('93)

Post by _Nico_ »

Mooie tocht doorheen een schone streek en uitstekende organisatie!
Wel kom ik volgens mijn Garmin Edge 705 maar aan iets van ~490hm voor het traject van de 48km ipv de voorspelde 600m volgens de Wolfkens?! Nochtans het parcours volledig gevolgd...

Oh ja; die quickenergy die we kregen tijdens de 2e bevoorrading smaakte echt niet, bweurk :oops:
_Nico_
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 ('10) / Eddy Merck Easton 7000 Racing ('05) / Diamant ('93)

Post by _Nico_ »

Mmm, ik moet mezelf al tegenspreken voor wat betreft de hoogtemeters. Als ik de hoogtecorrecties uitschakel op de Garmin site kom ik aan 762m...Dat zal al realistischer zijn zeker? (toch veel verschil op de gps gegevens dan)
roeln
Mountainbiker

Post by roeln »

My Tracks op mijn Desire geeft 658hm aan. er tussen in dus :wink:
Misty
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012

Post by Misty »

franky wrote:
Misty wrote:Aan de organisatie......dit was af =D> niks maar dan ook niks op aan te merken
met plezier nog eens een paar mannen gezien van "het eerste uur" van Mountainbike.be (den tijd van de blauwe lintjes) 8) [/img]
Ja amai Franky waar is den tijd naar toe !! Gaat veel te snel !!! :wink:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

franky wrote:
idd waar is de goeie ouwe tijd, ik draag wel nog altijd mijn blauwe lintje hoor. 't is mijn handelsmerk geworden :wink: :wink: :wink:

Weet je nog, de eerste verzamelcorner bij ons "Hertetrappers", da was pure ambiance :drunk: :drunk: :drunk:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Ik was ook content dat ik Franky en zoon Dimitri ( alias Plons ) terug zag, geen verschil met vroeger buiten dat we allen wat ouder zijn geworden hé

MaC'Red 8)
Post Reply