Zo 21/11/2010 Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Verloren voorwerpen : een lidkaart van de VWB, een muts en twee fietssloten.
De andere voorwerpen (een lidkaart van de VBR, een paar handschoenen en autosleutels) werden inmiddels opgehaald.
De andere voorwerpen (een lidkaart van de VBR, een paar handschoenen en autosleutels) werden inmiddels opgehaald.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
@ Lichterveldenaere
Die extra velddoorsteken geven inderdaad iets extra's aan de tocht... We hebben goed gelachen met Jemp die er toch wou doorrijden maar plots heel stil stond in het maïsveld aan die boerderij.
Het is inderdaad goed dat iedereen zelf kan kiezen wat hij/zij doet... Zo is er voor iedereen wat wils.
De tweede keuze (waar vrijdag de bevoorrading was met jenever) was nog goed te doen en zorgde maar voor een paar meters pompwerk maar we geraakten er zonder moeite door...
Die extra velddoorsteken geven inderdaad iets extra's aan de tocht... We hebben goed gelachen met Jemp die er toch wou doorrijden maar plots heel stil stond in het maïsveld aan die boerderij.
Het is inderdaad goed dat iedereen zelf kan kiezen wat hij/zij doet... Zo is er voor iedereen wat wils.
De tweede keuze (waar vrijdag de bevoorrading was met jenever) was nog goed te doen en zorgde maar voor een paar meters pompwerk maar we geraakten er zonder moeite door...
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Zondag maakten we (een beetje onverwacht) deel uit van de tochten die deelnemen aan de Duchenne-actie van Filip Meirhaeghe (die zondag trouwens aanwezig was, net zoals Grace Verbeke) en Chouffe. Daarom werd er zondag dan ook Chouffe ipv Leffe verkocht.
Onze topverkoopster kon meer dan 350 lotjes voor de Duchenneactie verkopen. Volgens Meirhaeghe een record. Hij dankt u daarvoor ten volle. Ondertussen hebben we vanuit de club besloten om ons deel in de opbrengst (meer dan 175 euro) integraal aan de Duchenneactie te schenken.
Onze topverkoopster kon meer dan 350 lotjes voor de Duchenneactie verkopen. Volgens Meirhaeghe een record. Hij dankt u daarvoor ten volle. Ondertussen hebben we vanuit de club besloten om ons deel in de opbrengst (meer dan 175 euro) integraal aan de Duchenneactie te schenken.
Lichterveldenaere wrote:Misschien ook even repliceren op de opmerkingen over de 'moeilijke' veld-doorsteken. De velddoorsteek op de Voshoek zit er zoals de Wakkere bakker opmerkt, vooral in om extra offroad te hebben. Het betreft een aardeweg die op landerijen uitkomt en die zo dus via het veld bereikt moet worden. Het is gewoon een extraatje dat we er bij steken om een langere roadstrook te onderbreken, enkel voor de liefhebbers en daarom staat hij dan ook als moeilijk gecatalogeerd.
De volgende weidedoorsteek leidt naar de piste van de Flandria Ranch en laat ons toe een offroadarm stuk van Torhout met manieren te overbruggen en de volgende keuzestrook is eveneens een combinatie van voetweg met velddoorsteek om er weer uit te komen. Je hebt hier altijd liefhebbers en evenveel haters van. Een of twee kunnen van mij geen kwaad, mits geen overdrijving. Ze vallen wel meer op omdat ze samen liggen en door het draaien van de route op het laatst liggen. Ik betrap me er de laatste tijd ook meer en meer op dat ik nutteloze velddoorstekken ook meer en meer laat voor wat ze zijn, maar deze vond ik met de mogelijkheden die we in Torhout maar hebben aanvaardbaar.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
miljaar ....ge moogt blij zijn dat ge de vrijdag geen choufkes verkocht of ge kreeg de brigands in thele nooit buiten.Lichterveldenaere wrote:Zondag maakten we (een beetje onverwacht) deel uit van de tochten die deelnemen aan de Duchenne-actie van Filip Meirhaeghe (die zondag trouwens aanwezig was, net zoals Grace Verbeke) en Chouffe. Daarom werd er zondag dan ook Chouffe ipv Leffe verkocht.
ps komen de foto's ergens op te zien .....iedereen die er nie bij was is curieus naar mijne discobike.....kweet het ze moesten maar zelf afgekomen zijn......tot volgend jaar
heel mooi gebaar dat een applaus verdiendLichterveldenaere wrote:Zondag maakten we (een beetje onverwacht) deel uit van de tochten die deelnemen aan de Duchenne-actie van Filip Meirhaeghe (die zondag trouwens aanwezig was, net zoals Grace Verbeke) en Chouffe. Daarom werd er zondag dan ook Chouffe ipv Leffe verkocht.
- jeroenie
- Mountainbiker
ik had het via google maps opgezocht, en dat zag er zo makkelijk uit, dat ik er zo naartoe ben gereden. kheb daar in de buurt blijven rondrijden, en niet richting torhout centrum gereden. maar goed, tis te laat, redens genoeg om volgend jaar zeker aanwezig te zijn, met dubbele inzet!Lichterveldenaere wrote:@ Jeroenie en de andere bikers die blijkbaar in Lichtervelde aangekomen zijn op zoek naar de startplaats.
Ik moet indertijd (wellicht meer dan een jaar geleden) de verkeerde straatnaam doorgegeven hebben via de bond. De kalender hier niet gecontroleerd en zodoende niet gezien dat er Brugsebaan stond ipv Bruggestraat. Als Lichterveldenaar van originie ben ik zodanig gewoon dat al de wegen tussen Roeselare en Brugge Brugsebaan noemen, dat ik verkeerdelijk dat heb doorgegeven voor Torhout. Ik ken niet veel van GPS'en en vind het dan wel raar dat je met Brugsebaan Torhout in Lichtervelde aankomt (ligt er wel vlak tegen). Jeroenie, als je de Brugsebaan wat verder gevolgd had richting Torhout, zou je automatisch op de groene startpijlen uitgekomen zijn.
Met mijn verontschuldigingen voor de vertraging of het niet kunnen rijden van de TT hierdoor.
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
Ook van de partij en dit voor de derde maal, maar de eerste keer de dagtocht. Was goed om mijn zinnen eens te verzetten na de zware val die mijn vader vorige week maakte.
Op organisatie en parcours valt alleen te bemerken dat het goed was.
Was al héél blij dat ik met een gerust gevoel kon biken.
Bij leven en welzijn, tot noaste joare.
groeties
Op organisatie en parcours valt alleen te bemerken dat het goed was.
Was al héél blij dat ik met een gerust gevoel kon biken.
Bij leven en welzijn, tot noaste joare.
groeties