Kan er iemand iets meer vertellen over de rit in Evergem?
Rijden we door de Lembeekse bossen?
Zo 21/11/2010 Evergem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Eventjes getwijfelt of ik naar hulst zou gaan,toch evergem gekozen en zeker niet beklaagd.Leuke tocht,ondanks de vele regen van de afgelopen
weken was bijna alles vlot berijdbaar.Na de bevoorrading was er keuze tss veel modder en alternatief langs de weg.Modder gekozen en dat bleek toch nog goed mee te vallen.Enig minpunt vond ik de bevoorrading,er was enkel nog wat sportdrank en een stukje sinaasappel te krijgen.
Toch bedankt en mss tot volgend jaar.
weken was bijna alles vlot berijdbaar.Na de bevoorrading was er keuze tss veel modder en alternatief langs de weg.Modder gekozen en dat bleek toch nog goed mee te vallen.Enig minpunt vond ik de bevoorrading,er was enkel nog wat sportdrank en een stukje sinaasappel te krijgen.
Eventjes getwijfelt of ik naar hulst zou gaan,toch evergem gekozen en zeker niet beklaagd.Leuke tocht,ondanks de vele regen van de afgelopen
Prachtig en soms sfeervolle foto's.marie 66 wrote:Ja, een leuk tochtje...
Bij deze een uitnodiging om te komen kijken naar mijn sfeerbeeldjes.
http://picasaweb.google.com/mariechrist ... em21112010
Groetjes en nog veel fietsplezier.
De Ghostbikers waren massaal aanwezig, zeggen en schrijve met 34 man.
Leuke tocht, op een paar stroken na goed berijdbaar. Enige minpuntje was de bevoorrading, voor de laatrijders was er niks meer....

34 Ghostbikers!...Marcus 2 wrote:Prachtig en soms sfeervolle foto's.marie 66 wrote:Ja, een leuk tochtje...
Bij deze een uitnodiging om te komen kijken naar mijn sfeerbeeldjes.
http://picasaweb.google.com/mariechrist ... em21112010
De Ghostbikers waren massaal aanwezig, zeggen en schrijve met 34 man.
Leuke tocht, op een paar stroken na goed berijdbaar. Enige minpuntje was de bevoorrading, voor de laatrijders was er niks meer....
En ze staan niet allemaal op de foto...
Dat belooft tegen 5 december bij jullie...ik ben heel benieuwd.
Bedankt voor je compliment op mijn fotookes.