Zo 21/11/2010 Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fujiboy
Mountainbiker

Re: Foto's

Post by fujiboy »

BullSitter wrote:Hey,

vandaag de 45km gereden en me super geamuseerd! Organisatie dik in orde!

De bordjes 'gevaarlijke afdaling' logen er trouwens niet om. Vlak voor de bevoorrading over mijn stuur gegaan nadat ik bij het begin van een nogal steile afdaling een dikke steen niet meer kon ontwijken. Gelukkig zonder veel erg. Maar da's een deel van de sport natuurlijk :-)

Naar het einde toe heb ik trouwens een fotograaf gespot. Was dit iemand van de organisatie en, zoja, waar komen de foto's ergens online?

Hebben de Rotselaarse Mountainbike vrienden een website?

we hebben een website maar daar is niet zoveel beweging op,de fotograaf was niemand van de orginsatie,zullen eens informeren

Thanks!
full speed down
Mountainbiker

merida 96 carbon

Post by full speed down »

Heeft er iemand toevallig iemand een zwart -rood-witte merida 96 carbon,met allemaal topmateriaal op,aan de hand zien nemen,toen die geparkeerd stond onder de witte ingangstent? rond half 12.
Deze fiets is dus ontvreemd binnen de 5min dat we binnen zijn geweest om naar den tombola te gaan kijken(horen).
er is uiteraard een beloning voor een tipgever voorzien die uiteindelijk naar de fiets zou leiden. alvast bedankt voor mogelijke tips.
ps. leuke toer,maar dit is voor ons wel een serieuze afknapper.
IPPE
Mountainbiker

Post by IPPE »

El Grande wrote:Iemand handschoenen van Sealskinz gevonden. Heb ze op het dak van de wagen laten liggen #-o. Ik stond geparkeerd net op de weg aan de sporthal. Ik ben tegen 12.45 vertrokken.

De kans dat ik iets hoor is klein maar ja, beter iets doen dan niets doen.

Hoop op positief nieuws.

Groetjes,

Joris

Nu je 't zegt.Ik heb één handschoen zien liggen op de baan aan de sporthal en de andere op de baan richting Werchter #-o .

Verder was de tocht o.k,maar ook niet meer dan dat.Teveel asfalt naar mijn zin.
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: merida 96 carbon

Post by madskatingcow »

full speed down wrote:Heeft er iemand toevallig iemand een zwart -rood-witte merida 96 carbon,met allemaal topmateriaal op,aan de hand zien nemen,toen die geparkeerd stond onder de witte ingangstent? rond half 12.
Deze fiets is dus ontvreemd binnen de 5min dat we binnen zijn geweest om naar den tombola te gaan kijken(horen).
Dus jullie laten onbewaakt een fiets van 5000 euro achter tegen de muur terwijl jullie allemaal gezellig binnen zitten? #-o
roelp
Mountainbiker

Post by roelp »

en dan weten dat er op 10m een bewaakte parking was...
madskatingcow
Mountainbiker

Post by madskatingcow »

Rit zelf was leuk, maar samengevat in één woord : Bloso. Blijft in elk geval een mooie toer.
Fabian
Mountainbiker

Post by Fabian »

roelp wrote:en dan weten dat er op 10m een bewaakte parking was...
das nog altijd geen reden om zomaar doodleuk ne fiets van iemand anders mee te pakken !!!
madskatingcow
Mountainbiker

Post by madskatingcow »

Maar wel een reden om je gezond verstand te gebruiken !
full speed down
Mountainbiker

Post by full speed down »

yep,hij is weg,rap binnen en buiten en foetsie,een les voor iedereen,fietsstalling stond bomvol,en aan de ingang stonden ook een massa fietsen.te laat.
aan de fietsstalling kan er ook gemakkelijk gepikt worden met zoveel volk,
gewoon snel over nadar aan buitenkant pakken en hupsakee.
dieven dienzen voor niks terug,smeerlappen
madskatingcow
Mountainbiker

Post by madskatingcow »

full speed down wrote:aan de fietsstalling kan er ook gemakkelijk gepikt worden met zoveel volk, gewoon snel over nadar aan buitenkant pakken en hupsakee.
Tip voor de organisatie volgend jaar : dubbele nadar afsluiting voorzien, dan kan men niet zomaar even een fiets over de hekken tillen.

Hopelijk duikt de fiets weer op, succes gewenst !
Post Reply