Zo 21/11/2010 Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

zoals vrijdag af =D> =D>
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Voila , thuis en fris gewassen !
Mooie rit gereden en eindelijk eens droge omstandigheden :bounce: .
Vandaag gestart met Fakteurke om 8u (8u10) in Klerken en naar de start gereden om ons daar eerst in te schrijven voor de 32 km , mooi mooi alles goe te berijden !
mooi cross parkoerkes en naar mijn mening genoeg offroad en net genoeg road .
Super bevoorrading en dan nog drie personen geholpen in het bos van wijndale denk ik met een pomke :wink: .
Stonden daar blijkbaareen tijdje te sukkelen en om een pomke te smeken #-o . Dit zijn alvast twee contente Erika's Baaikers
Thuis gekomen met 75 km en 24.5 moyenne .
Tot volgend jaar
Last edited by fast2 on Sun 21 Nov 2010 13:36, edited 1 time in total.
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Deze vtt was tip top in orde =D> =D> Ik had al eigenlijk door bij de inschrijving z'on drukte.

PS: Op de voorpagina van de kalender staat het adres op Brugsebaan 29b [-X maar het moet Bruggestraat 29b zijn, doorgereden en op de VTT pijlen gebotst en die dan maar gevolgd :wink:

VOLGEND JAAR ZEKER AANWEZIG VOOR JULLIE NACHTRIT. (als die nog word georganiseerd natuurlijk :wink: )
*Bartman*
Mountainbiker

Post by *Bartman* »

Idd, door het verkeerde adres stond ik ook te koekeloeren bij Lichtervelde [-X
Daarna mensen met de fiets gevolgd en daardoor goed aangekomen.

Het was weer een leuk tochtje. Goed evenwicht tussen offroad en road. =D>

De grote tocht gereden samen met Marcievus en volledig tette aangekomen :roll:

Volgende week Aartrijke :P
Forever
Mountainbiker

Post by Forever »

Mooie tocht, heb me geamuseerd !

12/12/2010 - 16é Scatto Ride - Zarren

sliekzebra
Mountainbiker

Post by sliekzebra »

Met 5 Safari riders de tocht begonnen om 8u30 en al van in het begin is het super.

Mooie afwisseling van on / off road ! Hele toffe singletracks en zeker die "moeilijke" . Twas vlammen met twee geconcentreerde ogen op het pad. Glad in het begin maar zeker zo uitdagend.

See you next year !! =D>
marge
Mountainbiker

Post by marge »

Als torhoutenaar was het toch al een tijd geleden dat ik present was op een rit in eigen streek. Hoogtijd dus om dat even recht te zetten. Als kersverse Tetter wilde ik even proeven van het groepsgevoel. Samen met Tetter, Heise, Le President, Gigi en nog enkele medetetters zat de sfeer goed. De conditie daarentegen was minder goed. Was het te veel druk in de banden ?, te weinig conditie in het lijf (het mountainbikeseizoen zit er op hé mannen !), te veel alcool, te weinig slaap, mijn jaarlijks winterdipje ? Feit was dat het groepsgevoel niet lang stand hield. Het tempo van Le president en Heise kon me nog best bekoren. Kort daarna vervoegde tetter ons ook. Onder het mom van "ik heb de splitsing niet gezien" koos hij voor de 43 ipv 53 [-X .
Na een mooie doortocht in de warande begon het ietsje beter te gaan maar eens in wijnendalebos besloot mijn achterbandje dat hij lang genoeg stand had gehouden. Na 4 jaar nog eens een lekke band. Druk op 0, mijn moral eveneens. Bandje herstelt, kortste weg naar huis, doucheke en dan nog eens de apres meegenomen
:drunk: . Ja, de Tetters zijn daar goed in maar moesten toch de duimen leggen tegen de brandweer. Ik heb alles uitgedronken, sommigen daarentegen durven een halve chouffe onaangeroerd te laten onder het mom dat ze naar de cyclocross gaan kijken.

Chappeau voor de organisatie voor hun TOFfe rit. We hebben genoten !
Alexander1983
Mountainbiker

Post by Alexander1983 »

Twas dik in orde! De bevoorrading van de 43 km had meer weg van een walking dinner dan een bevoorrading! Zeer goed geregeld, en t technisch stukje voor de bevoorrading was ook sjiek, jammer dat mijn vitessen af en toe eens begonnen te kraken toen ik op de trappers ging staan (lees: gaze geven!)...

Volgend jaar zien jullie me terug!
DXC
Mountainbiker

Post by DXC »

Heel mooie tocht, prima bevoorrading, bepijling, après. =D>
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

was dik in orde .heb wijselijk voor 33 gekozen en dat was meer dan genoeg na lange afwezigheid .tot volgend jaar
Post Reply