vandaag voor de eerste maal bonheiden gereden
ik ben vertrokken in werchter en ben zo via de dijledijk tot in rijmenam gereden.juist voor de brug in rijmenam kon ik inpikken op de route.
het eerste gedeelte was wel veel asfalt.halverwege was er wel een knap single trackske ergens aan een voetbalplein.
vanaf het sportcentrum moest ik in het veld wel een paar keer van de fiets door wateroverlast.
al bij al een schoon toerke alleen een beetje asfalt,nochtans zijn er bosjes genoeg
Zo 21/11/2010 Rotselaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
johan van espen
- Mountainbiker
een 7 km ongeveer loopt de kidtoer samen,waar ze samen lopen zijn er wel brede paden,gemakkelijk voorbij te steken,dus geen grote hinderGPSteven wrote:Hoeveel lopen de kidstoer en de andere afstanden samen, mijn zoon start nog maar pas en als deze teveel samenlopen vind ik dit toch gevaarlijk hoor.
in een lekker zonnetje de toer afgepijlt,hopelijk morgen hetzelfde weer maar de weersverwachtingen zijn toch goed,de toer heeft er nog nooit zo
goed bijgelegen op een enkele slechte stukken na
de rotselaarse mtb vrienden zijn er klaar voor om jullie morgen in grote
getalen te ontvangen,wij gaan er aan beginnen om 5 u's morgens
want moeten nog een groot podium afbreken en de zaal klaarzetten ,er is namelijk vandaag nog een bal in de zaal,dus als er morgenvroeg nog
war verhuis aan de gang is geen paniek,maar de toer en de inschrijvingen
zullen in orde zijn
goed bijgelegen op een enkele slechte stukken na
de rotselaarse mtb vrienden zijn er klaar voor om jullie morgen in grote
getalen te ontvangen,wij gaan er aan beginnen om 5 u's morgens
want moeten nog een groot podium afbreken en de zaal klaarzetten ,er is namelijk vandaag nog een bal in de zaal,dus als er morgenvroeg nog
war verhuis aan de gang is geen paniek,maar de toer en de inschrijvingen
zullen in orde zijn
- LaGamuza
- Mountainbiker
Bedankt voor de infofujiboy wrote:een 7 km ongeveer loopt de kidtoer samen,waar ze samen lopen zijn er wel brede paden,gemakkelijk voorbij te steken,dus geen grote hinderGPSteven wrote:Hoeveel lopen de kidstoer en de andere afstanden samen, mijn zoon start nog maar pas en als deze teveel samenlopen vind ik dit toch gevaarlijk hoor.