Za 20/11/2010 Paal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jol
Mountainbiker

Re: Ik heb er weeral zin in

Post by jol »

gema007 wrote:Hoi iedereen ,

Hoe ziet er parcours er tot nu toe uit?
Kan iemand een update geven au.b.
Want ik wil niet verzuipen.
Heel veel bladeren en daaronder een beetje modder.
junior72
Mountainbiker

Re: Ik heb er weeral zin in

Post by junior72 »

jol wrote:
gema007 wrote:Hoi iedereen ,

Hoe ziet er parcours er tot nu toe uit?
Kan iemand een update geven au.b.
Want ik wil niet verzuipen.
Heel veel bladeren en daaronder een beetje modder.

Net terug van Paal.
Idd heel veel bladeren en een beetje modder.
Met de fiets naar daar gereden en dan met de zoon ( die ze met de auto gebracht hadden ) de 25km gedaan en daarna samen met de zoon naar huis met de fiets.
Goed geamuseerd en goei bevoorrading.
Veilig
Mountainbiker

Post by Veilig »

Voor de eerste keer deze toer gereden. Goed geamuseerd. Wel regelmatig baan, maar de stukken in de bos waren zeker de moeite waard, zo goed als geen last gehad van slijk, lag er zeer goed berijdbaar bij in de bossen. Voornamelijk die twee langere stukken na de bevoorrading was top. Zeker voor herhaling vatbaar. Fons MTB heeft me nog op de film vastgelegd, hopelijk halen we zijn eindresultaat.
G_Heylen
Mountainbiker

Post by G_Heylen »

Veel Vlak_______
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

=D> =D>

De mensen die het saai of vlak vinden hebben duidelijk de korte afstand gedaan. Voor de bevoorrading zaten er idd af en toe wat lange, saaie asfalstukken in maar die werden toen al gecompenseerd door leuke én lange singletracks. En vanaf km 30 ongeveer was het gewoon genieten in dat bos vlak bij Paal. Dat bleef maar duren, telkens nieuwe klimmetjes en leuke afdaling. De laatste 15 km waren geweldig. Samen met Averbode en As de leukste VTT voor mij deze winter. En mijn fiets ziet amper vuil, efkes afspuiten en smeren en hij staat weeral klaar voor morgen :drunk:
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

spaghetti_2 wrote: De mensen die het saai of vlak vinden hebben duidelijk de korte afstand gedaan.
...of op de Klitsberg de luskes afgesneden, heb ik er ook verschillende zien doen.
12345
Mountainbiker

Post by 12345 »

inderdaad degene die dit vlak vinden moeten bij ons eens komen rijden omgeving turnhout das vlak, vond deze best aangenaam, baan afwisselend met bos en als je in bos zat, op en af het was een sleuk om niet in de regen en modder te moeten ploeteren, peerke 1967 ook gezien met problemen, hopelijk opgelost peerke ,op naar morgen
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Mooie tocht met veel afwisseling =D>
Uitgebreide bevoorrading maar wel slechte, stroperige drank.

Beweren dat er geen modder was, is ook wel overdreven, want dan denk ik dat je toch ook een stukje overgeslagen hebt. Ergens in de eerste 10 km zat een stuk van een 100 meter waar ge tot aan de bracket in de modder moest baggeren.
Ik ben bij de eersten vertrokken (rond 11u) misschien was er later wel een schoon spoor ? Trouwens op verschillende plaatsen echt moeten opletten om het pad te vinden, was niet altijd goed zichtbaar en de pijltjes die hingen naar slechte gewoonte weer meestal hoog in de bomen ipv. op ooghoogte.
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

Dat was maar 1 strook. Die modder was per paar km verder al weer af :wink:
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Biestie1 wrote:Mooie tocht met veel afwisseling =D>
Uitgebreide bevoorrading maar wel slechte, stroperige drank.

Beweren dat er geen modder was, is ook wel overdreven, want dan denk ik dat je toch ook een stukje overgeslagen hebt. Ergens in de eerste 10 km zat een stuk van een 100 meter waar ge tot aan de bracket in de modder moest baggeren.Ik ben bij de eersten vertrokken (rond 11u) misschien was er later wel een schoon spoor ? Trouwens op verschillende plaatsen echt moeten opletten om het pad te vinden, was niet altijd goed zichtbaar en de pijltjes die hingen naar slechte gewoonte weer meestal hoog in de bomen ipv. op ooghoogte.
Als je kijkt wat er vorige week allemaal uitgevallen is, mogen we inderdaad zeggen dat er zo goed als geen modder was :P .
Wat wel spijtig is, is dat de hooilandberg niet meer mocht beklommen worden, wat een saai stukje asfalt opleverde :(
Voor de rest alles ok, alleen soms wat extra pijlen voorzien, want 2X verkeerd gereden net als vele anderen (pijlen op ooghoogte!!)
Post Reply