Za 20/11/2010 Baasrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Scheldetrapper wrote:Bikers het parcours is afgepijld met TELENET-pijlen.
Enkel de bikers die met de auto komen,moeten de grote geel-zwarte VWB-pijlen volgen,die jullie naar de startplaats verwijzen.
Vergissingen zijn dan bijna uitgesloten.
Verleden jaar zijn er bikers beginnen fietsen op het fietspad naast de N41, ipv in de graskant,en beneden de vlassenbroekbrug aan de lichten,hebben die bikers de grote VWB-pijlen gevolgd,die stonden natuurlijk snel terug aan de startplaats #-o
Telenetpijlen voor ne Belgacommer, foei he :lol: :lol: :lol:
Ben je morgen aanwezig, uw remblokjes zijn toegekomen.
Grtn Stefan
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

Is de regio een beetje opgedroogd of worden het toch hele stukken serieuze modder?
Graag een update, kwestie van niet nodeloos 1 uur in de auto te zitten.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Bij de kalender op de site staat het start uur van 7.30 tot 14u klopt dit?

mvg
liezelebiker
Mountainbiker

Post by liezelebiker »

Wat is het verschil tussen de 30 en de 40 km track? Is het de moeite om voor de veertig te gaan? Is deze technischer?
Alvast bedankt voor al de vorige informatie.
:P

Is er een fotograaf???
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

TT v/d muddevils gereden( Sint Amands) en als deze van het zelfde kaliber is kom ik af van het verre zeeeetje [-o< [-o< :lol:
Zal het er eens op wagen, hopend op een heel mooi tochtje :bounce: :bounce:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ik ben jullie daarstraks al tegengekomen tijden het verdere uitpijlen van de tocht. Diene zot dat aan het roepen was van op den N41.

Zet het bier mor al kaad ver op den aprés zenne!! :drunk:
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Da is nu al zeker 4 of 5 jaar k'weet het al nie meer #-o dat ik deze tocht in mijn dorp eens wil mee rijden en altijd is er wel iets tussen gekomen,
maar niet dit jaar :bounce: alles staat en ligt al klaar voor morgen vroeg se, nu zal er toch veel moeten gebueren :evil: om den deze er van te weerhouden te starten.

Morgen aanwezig met enkele mannen van de Goodfellas.
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

voor mij een geslaagde mtb tocht ,veel werk in gestoken =D> =D> =D>

juist de pijlen die scheldetrapper heeft opgehangen dat merk je wel ,die hangen altijd iets schuin :drunk: :drunk: :drunk: , ( grapje)

Nee telkens een mooie tocht, voor mij de mooiste tocht in Dendermonde en bij onze buren van Bostroe ,niet ver en goed , wat moet ne mens nog meer hebben !

tot volgend jaar he mannen !
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Post by fietsertjeAnn »

Deze ochtend nog lang getwijfeld om naar Baasrode af te zakken omdat ik alleen moest gaan maar dan niet het 'watje' uitgehangen en om 8.45 op de bike gesprongen richting Baasrode. Had al een goede opwarming van 25 km als ik aan de start stond. Vlotte inschrijving en aan de tt begonnen.
De pijlen van Telenet zijn hééééél duidelijk maar toch 2 x verkeerd gereden door eigen fout (iets te snel op ene plaats en op andere plaats wandelaars die juist voor de pijl stonden). Leuk parcours : speelbosje van de scouts , steil klimmetje (oef, toch opgeraakt) , aan de dijk trappen naar beneden (1ste keer dat ik dat durf) , duidelijk aangekondigd gevaar en heel klein schakelen, goede bevoorradingen (2) , goede afspuitstand , nog een drinkbus van telenet gekregen.
Er is zeker enorm veel werk gestoken in deze tt =D> =D> =D>
Deze tt wil ik zeker nog komen rijden en is voor mij goed als duurtraining. Met 104 km op de teller voelen de beentjes wel moe aan.
Benieuwd naar morgen in Roosdaal bij de Wolfkes.

Bedankt mannen en vrouwen om me een leuke zaterdag te bezorgen =D>
JJ Ramone
Mountainbiker

Post by JJ Ramone »

same here: wegens omstandigheden zonder bikebuddy's moeten afkomen, maar het mij absoluut niet beklaagd. al dikwijls in het dendermondse en zijn omgeving gereden, maar nog nooit zo een aaneensluiting van off-road, speelstukjes, stoemstukken en dergelijks tegengekomen...
en toen de 2e bevoorrading op slechts acht kilometer van het einde (volgens mijn kilometrik) zou blijken te zijn, had het mij mogen dagen; geen 40 maar 47 km gereden. niet dat dat erg was :-)

ferm respect voor de organisatie.
Post Reply